رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان از برگزاری دومین آزمون کارآگاهی و کارآگاه یاری روز جمعه ۲۸ مهرماه سال جاری در معاونت تربیت و آموزش استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

برگزاری آزمون کارآگاهی و کارآگاه یاری در پلیس آگاهی استان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان  در تشریح این خبر گفت: کارآگاه پس از اخذ رتبه قبولی در مراحل مختلف، در آزمون‌های تخصصی شرکت کرده تا به رتبه‌های بالاتر ارتقاء پیدا کند.

وی جذب و گزینش کارآگاهان و کارآگاه یاران متخصص، مجرب و توانمند در کشف جرایم و مقابله با مجرمان را هدف اصلی این آزمون عنوان و تصریح کرد: به روزرسانی دانش و اطلاعات، تقویت حرفه‌ای گرایی و ایجاد انگیزه در کارکنان برای رشد و تعالی از دیگر اهداف این آزمون به شمار می‌آید.

سرهنگ ملاشاهی درباره شرایط عمومی کسب مراتب کارآگاهی و کارآگاه یاری، گفت: داوطلبان برای شرکت در آزمون باید از رسته آگاهی و یا اطلاعات بوده و دارای حکم انتصاب در مشاغل آگاهی باشند؛ همچنین از شروع خدمت نامبردگان در پلیس آگاهی حداقل دو سال گذشته باشد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان سخنان خود بیان داشت: متقاضیان آزمون بایستی در چرخه آگاهی به مدت حداقل دو سال متصدی تحقیق و رسیدگی به پرونده بوده و یا در فرایند رسیدگی پرونده به عنوان هدایت ستادی و عملیاتی به طور مستقیم و مستمر نقش داشته باشد.

گفتنی است: آزمون مذکور در زاهدان با حضور کلیه پرسنل پلیس‌های آگاهی سراسر استان در معاونت تربیت و آموزش استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

آزمون کارآگاهی در پلیس آگاهی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار