سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریمی خبر داد

نجات زوج سالخورده از میان دود و آتش در خیابان مطهری

یک افسر آتش نشانی از مهار حریق ساختمان مسکونی و نجات زوج سالخورده در خیابان شهید مطهری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرشاد کریمی افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی اظهار کرد:با اعلام آتش سوزی ساختمان مسکونی به سامانه 125، نیروهای عملیاتی ایستگاه 18 و 53 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 16:10 به خیابان شهید مطهری، خیابان فجر اعزام شدند.

کریمی گفت: آتش سوزی ساختمان مسکونی در حال سرایت به یک دستگاه خودرو سواری پارک شده در حیاط ساختمان بود که نیروهای عملیاتی به سرعت پس از قطع جریان برق و گاز و ایمن سازی کامل محل حادثه، با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده، آتش را مهار کردند.

افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی تصریح کرد: با توجه به احتمال محبوس شدن ساکنان ساختمان در میان دود و آتش، همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با تجهیز خود به دستگاه های تنفسی، عملیات جستجوی محبوسان احتمالی را آغاز کردند و موفق شدند یک زوج سالخورده را به سلامت از میان دود و حرارت خارج کرده و برای انجام معاینات پزشکی، تحویل امدادگران اورژانس دهند.

کریمی در پایان گفت: آتش نشانان با تلاش همه جانبه شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش کردند و از سرایت آتش سوزی به ساختمان های مجاور جلوگیری کردند.

لازم به ذکر است؛ پس از انجام معاینات پزشکی از سوی عوامل اورژانس، مشخص شد حال عمومی زوج سالخورده خوب است.

انتهای پیام/

مهار حریق ساختمان مسکونی در خیابان مطهری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.