فرمانده آتش نشانی ایستگاه 21 از حریق گسترده در بزرگراه آزادگان به دلیل برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری با گاردریل خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد خیرخواه فرمانده آتش نشانی اظهار کرد:با اعلام برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری با گاردریل به سامانه 125 در ساعت 23:30 بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 21 به همراه گروه امداد و نجات 2 به سمت بزرگراه آزادگان(مسیر شرق به غرب)، بعد از پل امام علی(ع) اعزام شدند.

 خیرخواه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 با سه سرنشین حین حرکت در بزرگراه، از مسیر اصلی منحرف و به شدت با گاردریل وسط بزرگراه برخورد و براثر این حادثه، قسمت موتور این وسیله نقلیه آتش گرفته بود.

برخورد شدید خودرو با گاردریل در بزرگراه آزادگان+عکس

وی ادامه داد: سرنشینان خودرو پیش از رسیدن آتش نشانان، از داخل اتاقک این وسیله نقلیه خارج شده بودند که نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، علائم هشدار دهنده را در مسیر قرار دادند و به وسیله لوله های آبرسانی، شعله های آتش را پیش از سرایت به اتاقک خودرو سواری مهار و کاملا خاموش کردند.

برخورد شدید خودرو با گاردریل در بزرگراه آزادگان+عکس

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل، خودرو سواری را با کمک جرثقیل به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند و آثار به جا مانده از حادثه را از سطح بزرگراه پاکسازی کردند.

برخورد شدید خودرو با گاردریل در بزرگراه آزادگان+عکس

انتهای پیام/

تصادف پژو 206 با گاردریل در بزرگراه آزادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار