سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش سراسری موزه ملی علوم و فناوری ایران

هفتمین همایش سراسری موزه ملی علوم و فناوری ایران در موزه ارتباطات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفتمین همایش سراسری موزه ملی علوم و فناوری ایران از روز سه شنبه ۱۲ دی ماه در محل موزه ارتباطات به طور رسمی افتتاح شد و غروب چهارشنبه ۱۴ دی ماه به کار خود پایان داد.

گفتنی است کارگاه های آموزشی این همایش با حضور سخنرانانی از فرانسه، اسکاتلند، ترکیه، چین و ایران، یک روز قبل و یک روز بعد از همایش برنامه ریزی شده است.

در این همایش ۶ نشست، ۳ جلسه بحث و گفت و گو و یک جلسه ارائه مقالات در حال برگزاری است.

از جمله سخنرانان این همایش میتوان به: دکتر حمیدرضا شعیری، دکتر گولتکین چاکماکچی، دکتر رضا منصوری، دکتر برایان وین، دکتر مارک اریکسون، دکتر فرشاد مومنی، دکتر تولایی، خانم سوفی بیشولق، دکتر محمدرضا فرزانه اشاره کرد.

کارگاه و سخنرانی هایی تحت عناوین «هنر در موزه های علوم و فناوری» با سخنرانی سوفی بیشولق، مدیر روابط بین الملل یونیور ساینس فرانسه و «ارزیابی ریسک مخاطرات محیطی در تهران» با سخنرانی دکتر مهدی زارع استاد پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله،«نقش موزه های علوم و تاریخ طبیعی در بهبود فهم عمومی از علم و رابطه متقابل علم و عموم» با سخنرانی دکتر برایان ای. وین دکترای مطالعات علم و استاد دانشگاه لنکستر و «ارتباطات علمی و افزایش مشارکتجویی عموم با علم» با سخنرانی دکتر گولتکین چاکماکچی دکترای آموزش علوم ترکیه با همکاری موزه ارتباطات به و در سالن های موزه برگزار شد.

 

انتهای پیام/

 همایش سراسری موزه ملی علوم و فناوری ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.