روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از تمدید ثبت نام در هفتمین جشنواره ملی فاوا تا 15 دی ماه خبر داد.

تمدید ثبت نام در هفتمین جشنواره فاوا تا نیمه دی ماهبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا فرنقی زاد رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از تمدید مهلت ثبت نام در هفتمین جشنواره ملی فاوا تا 15 دیماه 96 خبرداد و گفت: این جشنواره، به منظور ارتقا و توسعه کاربرد و افزایش توانمندی بخش ICT، با هدف ایجاد شور ونشاط در این حوزه، درتاریخ 21 اسفند ماه 96 برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این جشنواره با شعار «فاوا؛ کسب وکار خلاقانه و تولید دانش بنیان» در پنج محور اصلی برگزار می شود، افزود:  توسعه کسب و کارهای نوآورانه، صادرات محصولات دانش بنیان، پژوهش های منتهی به فناوری، استارت آپ برتر در بخش ICT و دستگاه برتر در ارایه خدمات الکترونیکی از محورهای این جشنواره هستند.
فرنقی زاد همچنین اظهار کرد:علاقمندان می توانند تا تاریخ  15 دی ماه امسال جهت ثبت نام به سایت https://festfava.ict.gov.ir مراجعه و نسبت به  ثبت نام اقدام کنند.
 
انتهای پیام/

ثبت نام در جشنواره فاوا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار