سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرایی دوره ضمن خدمت استانی بودجه در بهبهان

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری دوره ضمن خدمت استانی بودجه ریزی عملیاتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: در 2 روز متوالی دوره ضمن خدمت "بودجه ریزی عملیاتی" ویژه کارشناسان بودجه مناطق استان با حضور رئیس اداره بودجه و مسول ذی حسابی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان در سالن علی بن ابیطالب بهبهان برگزار شد.

وی با اشاره به تاثیر بودجه و امور مالی در رشد فیزیکی ادارات و مدارس و معیشت فرهنگیان بیان کرد: کارشناسان و کارکنان بخش مالی و بودجه، تفکر سنتی را کنار گذاشته و از تفکر برنامه محور و سازنده برای پیشرفت و توسعه مالی بهره گیرند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان افزود: کارشناس مسئولان  و کارشناسان بودجه و امور مالی باید ارتباط موثری را با مراجع کنندکان در جهت تکریم ارباب رجوع برقرار نمایند.

عزیزالله آروین، رئیس اداره بودجه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در این دوره  بودجه ریزی عملیاتی، درآمدهای اختصاصی و بودجه های جاری مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و به سوالات کارشناسان پاسخ داده می شود.

آروین در ادامه افزود: کارشناس مسئولین و کارشناسان بودجه مناطق و نواحی در پاسخگویی به موارد خواسته شده از اداره کل سرعت و دقت بیشتری داشته باشند و امور مالی ادارات را با برنامه ریزی درست و منطقی هدایت نمایند.

انتهای پیام/م

برگزاری دوره ضمن خدمت استانی بودجه ریزی عملیاتی در بهبهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.