رئیس اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان از راه اندازی اولین مرکز آموزش نیروی انسانی در ایذه به منظور خدمت رسانی به فرهنگیان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی شریفی، رئیس اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه مرکز آموزش نیروی انسانی ایذه گنجایش 120 فراگیر در هر دوره را خواهد داشت گفت: این مرکز با مساحتی بالغ بر 3 هزار مترمربع در قالب 4 کلاس هوشمند در ایذه راه اندازی شده و آماده حدمت رسانی به فرهنگیان است.

وی افزود: خوابگاه، کلاس ­های هوشمند، اینترنت پرسرعت و سلف سرویس از امکانات این مرکز در ایذه است.

شریفی ادامه داد: مرکز آموزش نیروی اسنانی می تواند به خوبی تمام نیازهای آموزش ضمن خدمت شمال خوزستان را برطرف کند و برای تقویت و حمایت از این مرکز برنامه های متعددی داریم.

رئیس اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان یادآور شد: از ابتدای سال 96 تاکنون، 56 دوره ضمن خدمت در قالب 263 کلاس در استان خوزستان برگزار شد.


وی با بیان اینکه تعداد 10 هزار و 138 فرهنگی در این دوره ها شرکت کردند بیان داشت: از این تعداد فرهنگی، 4 هزار و 472 نفر مرد و 5 هزار و 666 نفر خانم در این دوره ها شرکت کردند.


رئیس اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان گفت: علاوه بر دوره های اجرا شده، برگزاری 48 دوره را نیز در دست اجرا داریم که بالغ بر 840 هزار فرهنگی در این دوره ها ثبت نام کرده اند.


انتهای پیام/م

شرکت فرهنگیان ایذه در مرکز آموزش نیروی انسانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.