سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بروجرد:

مسئولان مشکلات اقتصادی مردم را با اقدام جهادی برطرف نمایند

امام جمعه بروجرد گفت: مسئولان مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را با اقدام جهادی برطرف نمایند و دولتمردان نیز بودجه ۹۷ را مطابق با واقعیات و مشکلات ملت تدوین کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی درخطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: دشمن و مزدوران با برنامه ریزی قصد داشتند تا از تجمعات اعتراضی مردم که بر علیه گرانی و تورم برگزارشده بود در جهت ایجاد نا امنی در کشوراستفاده کنند.

وی اظهارکرد: این توطئه دشمنان با هوشیاری، بیداری، بصیرت ملت و تلاش نیرو‌های امنیتی، اطلاعاتی و بسیجیان خنثی و درنطفه خفه شد.

خطیب نماز جمعه بروجرد بیان کرد: اعتراضات صنفی به دلیل مشکلات اقتصادی امری طبیعی و رایج درجهان است ودر کشورنیز بار‌ها به خاطر مشکلات مالی، عدم پرداخت حقوق واعتراض‌هایی انجام شده بود.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: عربستان، آمریکا، اسراییل با مشورت انگلیس با شکستی که در مورد گروه‌های تکفیری برآن‌ها تحمیل شد درصدد انتقام ازایران اسلامی بودند که این بار نیز با رهنمود‌های مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ناموفق شدند.

وی ادامه داد: دشمنان بعد ازشکست گرو‌های تکفیری و داعش در تلاش بودند که با وارد کردن گروه‌های تروریستی به امنیت ایران اسلامی خدشه وارد کنند و در این راستا تاکنون چهار تیم ازآن‌ها دستگیرشده است.

امام جمعه بروجرد گفت: حضور مردم در صحنه این بار نیز توطئه دشمن برای برهم زدن امنیت وایجاد اختلاف در ایران اسلامی را خنثی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی بیان کرد: اتاق فکر این آشوب‌ها همانند فتنه ۸۸ در خارج مرز‌ها و در کشور‌های آمریکا، انگلیس، عربستان واسراییل قرار داشت.

وی با اشاره به اینکه دشمنان دلسوز مردم ایران نیستند، اظهارکرد: آمریکا و هم پیمانانش سال‌های زیادی است اموال کشور را بلوکه و تصاحب کرده اند و به هر بهانه‌ای تحریم‌های ظالمانه‌ای برعلیه مردم ایران وضع می‌کنند.

خطیب نماز جمعه بروجرد افزود: دولتمردان آمریکا واسرائیل همه برنامه‌های خود را تعصیل کرده بودند و از طریق رسانه‌های تحت حمایت و فضای مجازی نحوه ساخت بمب دستی را آموزش می‌دادند.

حجت الاسلام و المسلمین ترابی امام جمعه بروجرد اضافه کرد: قوه قضاییه باید با قانون شکنان، مفسدان اقتصادی و نجومی بگیران برخورد جدی و قاطع نمایند.

وی با تاکید براینکه وحدت واتحاد مردم و مسئولان از به وجود آمدن حاشیه جلوگیری می‌کند، افزود: گروه‌های و جناح‌های سیاسی باید ازفرا فکنی پرهیز نمایند وبا همکاری و هماهنگی با مسئولان مشکلات و معضلات کشور را حل کنند.

امام جمعه بروجرد گفت: ملت ایران دل در گرو نظام اسلام و انقلاب دارد ودر پیروی از راه شهدا و نظام هر زمان که لازم باشد با بصیرت واتحاد در برابر توطئه‌هاو ترفند‌های دشمنان ایستادگی می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی اظهارکرد: مردم ولایتمدار و انقلابی بروجرد روز چهارشنبه ۹ دی دیگری را خلق کردند.

انتهای پیام/م

برطرف کردن مشکلات اقتصادی مردم با اقدام جهادی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.