سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واردات بیش از 22 میلیارد تومان سربطری +جدول

بر اساس آمار گمرک در هشت ماهه سال ۹۶، بیش از یک‌هزار و ۱۱۴ تن سر بطری از کشور‌های مختلف جهان به ارزش ۲۲ میلیارد و ۱۰۲ میلیون و ۲۹۷ هزار و ۶۴۳ تومان به ویژه از کشور‌های اروپایی وارد ایران شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ براساس آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی هشت ماهه سال جاری، در این مدت بیش از هزار و ۱۱۴ تن سربطری از کشور‌های مختلف جهان وارد ایران شده است.

برای واردات این حجم سربطری به کشور، ۵ میلیون و ۴۶۶ هزار و ۵۲ دلار ارز از کشور خارج شد که بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۱۰۲ میلیون و ۲۹۷ هزار و ۶۴۳ تومان در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

لازم به ذکر است که سربطری از ۱۸ کشور جهان از جمله کشور‌های اتریش، اسپانیا، آلمان، انگلستان، ایتالیا، فرانسه، هلند، دانمارک، تایلند و سوئیس وارد ایران شده است.

در بین کشور‌های ذکر شده ترکیه با صادرات ۱۷۱ تن سربطری اولین و بزرگترین صادرکننده این کالا به ایران بوده که در هشت ماهه سال جاری درآمد ۶۲۴ هزار و ۱۸۷ دلار ارزی را نصیب خود کرده است.

پس از ترکیه، کشور چین با صادرات ۱۱۱ تنی سر بطری در هشت ماهه نخست سال جاری درآمد ۴۹۹ هزار و ۶۹۹ دلاری را به خود اختصاص داده است.

 

منبع:میزان

انتهای پیام/

واردات سربطری ۲۲ میلیاردی شد

برچسب ها: گمرک ، واردات ، ترکیه ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۶ دی ۱۳۹۶
سر بطری به چه دردی میخوره؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۶ دی ۱۳۹۶
سر بطری به چه دردی میخوره؟؟؟؟؟؟