سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی پارس جنوبی:

تعداد بالای مصدومان و محرومان دستمان را بسته بود

سرمربی تیم پارس جنوبی جم با اشاره به اینکه تعداد بالای مصدومان و محرومان دستمان را بسته بود، گفت: در مسابقه با تیم سپاهان اصفهان فرصت رسیدن به پیروزی را داشتیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی تارتار در کنفرانس خبری پس از مسابقه تیم‌های پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان اظهار داشت: در نیمه اول هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند و هم‌دیگر را ارزیابی کردند.

وی با اشاره به اینکه تیم سپاهان در این مسابقه تغییر سیستم داده بود، اضافه کرد: در نیمه دوم با راهکارهایی که ارائه کردیم موقعیت‌های خوبی را ایجاد کردیم ولی در ضربه آخر کم دقت بودیم که به گل نرسیدیم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: محرومیت و مصدومیت‌ بازیکنان دست ما را بسته بود و نتوانستیم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی با تشکر از هواداران پارس جنوبی جم بیان کرد: این هواداران هیچ وقت ما را تنها را نمی‌گذارند و چه در خانه و چه بیرون خانه همراه ما هستند و ما را تنها نمی‌گذارند.

تارتار در مورد مصدومیت مطهری بازیکن پارس جنوبی جم، بیان کرد: این بازیکن به تازگی رفع مصدومیت شده و توان بازی را داشت و به این بازیکن بازی دادیم.

وی ادامه داد: برای خط حمله تیم خود سه بازیکن خوب را گرفتیم و امیدواریم با رسیدن مصدومان به بازی بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. خیلی از تیم‌ها را برده‌ایم و امیدواریم باز هم به روزهای خوب خود برسیم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم در مورد داور مسابقه نیز گفت: پیام حیدری داور آینده‌داری است و بیژن حیدری هم داور خیلی خوبی است و امیدواریم اشتباه نکرده باشند و در مجموع داوری خوبی را شاهد بودیم.

بازی تیم‌های پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام/پ

تعداد بالای مصدومان و محرومان دستمان را بسته بود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.