سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: پارس جنوبی جم فشار زیادی را به تیم ما وارد کرد ولی از موقعیت‌ها خوب استفاده کردیم و موفق شدیم به پیروزی در این مسابقه دست یابیم.

پارس جم فشار زیادی به ما وارد کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فیروز کریمی یکشنبه‌شب در پایان مسابقه تیم‌های پارس جنوبی جم و گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم و موفق شدیم تیم خوب پارس جنوبی جم را شکست دهیم.

وی خاطرنشان کرد: کرد: تیم پارس جنوبی از تیم‌های بسیار خوب لیگ است و روی همه نقاط مثبت و منفی این تیم کار کرده بودیم و شانس همراه با ما بود و توانستیم گل بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اضافه کرد: پارس جنوبی جم موقعیت‌های زیادی روی دروازه ما ایجاد کرد و دروازه‌بان ما از بهترین بازیکنان زمین بود ولی با گل‌هایی که زدیم توانستیم برنده بازی شویم.

وی ادامه داد: در ۱۰ بازی گذشته که در گسترش فولاد تبریز کار کرده‌ام در مجموع این بازی‌ها به اندازه بازی امروز به ما فشار نیامده بود. هوشیاری بازیکنان ما و شناختی که از این تیم داشتیم باعث شد تا در این مسابقه به نتیجه مورد نظر برسیم و برنده بازی شویم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز بیان کرد: در بخشی از مسابقه به خاطر مسائل تاکتیکی عقب‌نشینی کردیم و با فشاری که با ما وارد شد، نیز لحظاتی مجبور شدیم عقب بازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه نمایش فوتبال زیبا را امروز دیدیم، تصریح کرد: مجموعه دفاعی تیم ما عملکرد موفقی داشت. در شرایط مختلف به بهترین شکل عمل کردیم و اگر تیم پارس جنوبی از موقعیت‌ها استفاده می‌کرد می‌توانستند موفق‌تر باشند.

کریمی گفت: مهدی تارتار از مربیان بسیار خوب است و پارس جم فوتبال خوبی را بازی کرد و همه شرایط را برای رسیدن به گل ایجاد کرد و برای رسیدن به دروازه ما از همه راه‌ها استفاده کرد.

وی افزود: تماشاگران شهر جم نمونه هستند و حرف ندارند؛ ممکن است برخی تماشاگرنما هم در این بین وجود داشته باشد ولی تماشاگران این تیم نمونه هستند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: تارتار در نیم‌فصل اول خیال همه را راحت کرد و امتیازات خوبی را جذب کرد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد گروه‌بندی جام جهانی گفت: تیم ملی ما با قاطعیت به جام جهانی صعود کرد و باید متناسب با امکانات و ظرفیت‌ها از این تیم انتظار داشته باشیم.

انتهای پیام/پ

شناخت خوب گسترش فولاد از تیم پارس جنوبی جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.