سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

آمدیم تا بگوییم صفوف عدالت طلبی از توهین به ارزش ها جدا است

راهپیمایی مردم شیراز در محکومیت آبشوگران حوادث اخیر برگزار شد تا نشان دهند که صفوف عدالت طلبی از صفوف هرج و مرج طلبی و توهین به ارزش‌ها کاملا جدا است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ میدان نمازی، از ساعت ۱۰ صبح ۱۴ دی ماه ۹۶ شاهد آغاز راهپیمایی حماسی مردم ولایتمدار شیراز بود.

همه قشر‌ها، از زنان خانه دار، افراد شاغل یا جویای کار، کارگران، کارمندان، پزشکان، روحانیان، مهندسان، نظامیان، کسبه، دانش آموز و دانشجو و هرآن کس که دل در گرو نظام جمهوری اسلامی ایران داشت در این حماسه به یاد ماندنی حضور داشتند.

مردم آمدند تا ثابت کنند که افکار پلید فتنه جویان و آشوب طلبان؛ خام و سفیهانه بوده و فریب کاری سلطنت طلبان نخ نما و رسوا شده و صفوف عدالت طلبی از صفوف هرج و مرج طلبی و توهین به ارزش‌ها کاملا جدا است.

اسماعیل تبادار استاندار فارس در راهپیمایی مردم شیراز در محکومیت آشوبگران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با معاندان، مخالفان نظام و کسانی که دل در گرو افراد خارجی از جمله آمریکا، صهیونیسم و امثال آن دارند برخورد شدید می‌کند.

وی بیان کرد: در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران به همه مسئولان تاکید می‌کنم که با کسانیکه نظم و انضباط عمومی را بر هم می‌زنند و به اموال عمومی معترض می‌شوند ونگرانی را برای مردم ایجاد می‌کنند برخورد قانونی شود.

اسماعیل تبادار استاندار فارس  با بیان اینکه با این حماسه بزرگ اگر زمانی کمترین مشکلی برای نظام اسلامی ایجاد شود مردم جلوه‌های باشکوهی را برای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوجود می‌آوردند و با افرادی که قصد تعرض به نظام اسلامی را داشته باشند مقابله می‌کنند، تصریح کرد: جلوه های بزرگ تلنگری به همه مسئولان است، ومن فکر می کنم اگر در جایی خطری برای نظام اسلامی احساس شود و یا کمترین مشکلی  به وسیله معاندان و مخالفان بوجود بیاید بالاترین حربه بوده و مردم خود در این زمینه اقدام می کنند.

وی ادامه داد: این جلوه عظیم تلنگری است به همه مسئولان که بیش ازبیش توجه بیشتری به دغدغه‌ها و مشکلات مردم داشته و آنچه را که در توان دارند برای مردم مضایقه نکنند.

تبادار در خصوص برخورد با خاطیان و اغتشاشگران حوادث اخیر اضافه کرد: هرکسی خارج از چارچوب نظام جمهوری اسلامی بخواهد نظم عمومی را برهم بزند، سیستم قضا و مجموعه‌های ضابطان باید برخوردی شدید با این افراد داشته باشند و به خانواده ها توصیه می کنم افرادی که دستگیر شدند همه خلاف کار بوده اند و هیچکس بدون خلاف دستگیر نمی شود و افرادی که دستگیر شدند در مجموعه های اغتشاش گران شرکت کرده و اهتمام داشتند نظم و انضباط عمومی را برهم بزنند وبه اموال عمومی تعرض کنند که با تلاش مجموعه سیستم قضا و به خصوص نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج و همه دست اندرکاران ما کمترین مخاطرات را در استان داشته ایم.

فریب خوردگان خس وخاشاکی هستند بر روی آب

همچنین آیت الله ایمانی نماینده، ولی فقیه در استان فارس  نیز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در این تجمع عظیم اظهار کرد: اغتشاش هایی که فریب خوردگان انجام داده اند خس و خاشاکی هستند بر روی آب و این برهم زنندگان نظم و امنیت و مخالفان نظام اسلامی در مناسبتی یا مدتی خودشان را نشان می‌دهند.

وی افزود: حضور یکپارچه و سراسری شرق و غرب، شمال وجنوب کشور از جمله حضور مردم فارس در این حماسه به یاد ماندنی بازگو کننده حقیقتی است که مردم به نظامشان پایبند بوده و در راه حفاظت از آن ایستادگی می‌کنند.

یکی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی نیز گفت: اجازه هیچگونه دخالتی را به کشور‌های غربی نمی‌دهیم و با جان و دل از مرز‌های ایران اسلامی دفاع می‌کنیم.


دیگر راهپیمایی کننده‌ای نیز گفت: امروز برای پرچم مقدسی که به آتش کشیده شد و به حرمتش اهانت شد در این راهپیمایی شرکت کرده ام و پیام من به غربیان این است که ملت ایران همیشه در تمام صحنه‌ها حاضر است و آمریکا و اسرائیل نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند و در صورت لزوم تا پای جان از این نظام مقدس دفاع می کنیم .

و بار دیگر مردم فارس جلوه ای با شکوه از ایثار، برادری و اتحاد را در مقابل چشمان جهانیان و بدخواهان به نمایش گذاشتند و سبب ناامیدی هنجارشکنانی شدند که قصد داشتند با اقدام های بی خردانه و ننگین خود در روزهای اخیر موجب ناراآمی در کشور شوند که نشد.

این حضور حماسی و مردمی با قرائت قطع نامه و تکبیرهای پرشور مردم و آوای ملکوتی صلوات بر محمد و آل محمد به پایان رسید.

انتهای پیام /ت

حضور حماسی مردم فارس در راهپیمایی ۱۴ دی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.