نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی امروز تمام توطئه ها و نقشه های دشمنان را خنثی کرد.

آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل صبح امروز در مراسم راهپیمایی اردبیل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: حضور مردم ولایتمدار اردبیل در راهپیمایی امروز چشمگیر بود و مردم با حضور حماسی خود خشم و انزجار خود را از منافقین و آشوبگران نشان دادند.

وی تصریح کرد: وحدت و همدلی ملت ایران ستودنی است و مردم ایران نشان داده اند که همیشه هوشیار و آگاه بوده و اجازه توطئه و دخالت به دشمنان نمی دهند.

امام جمعه اردبیل افزود: مردم ولایت مدار اردبیل همیشه در صحنه های حساس و سرنوشت ساز کشور پیشگام بوده و این بار هم بصیرت و وحدت خود را به همگان نشان دادند و پیام راهپیمایی امروز وحدت و همدلی و بصیرت ملت ایران بود.

آیت االله عاملی افزود: ما باید قدردان حضور حماسی مردم در راهپیمایی امروز باشیم چرا که همه اقشار مختلف مردم امروز آمده بودند تا نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنند و ما باید قدردان ملت ایران که سرمایه بزرگ بوده باشیم.

انتهای پیام/ح

راهپیمایی مردم اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.