سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیلی احمد آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

حمایت دانشگاه تهران از پایان نامه‌های دانشجویان در زمینه کسب و کار

رئیس دانشگاه تهران از حمایت دانشگاه تهران از پایان نامه‌های دانشجویان در زمینه کسب و کار خبر داد.

محمود نیلی احمد آبادی رئيس دانشگاه تهران در گفت‌ و گو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص سیاست های پارک علم و فناوری برای حمایت از پایان نامه های دانشجویی گفت: در حال حاضر پارک سیاست های حمایتی از شرکت ها و ایده های دانشجویان را در پیش دارد، ولی این ایده ها خیلی مستخرج از پایان نامه ها نیست.

وی ادامه داد: تاکید ما براین است که هر عضو هیئت علمی و هر دانشجو وقتی می خواهد یک پایان نامه پیشنهاد دهد در ذهنش این فرضیه باشد که آیا این پایان نامه قابلیت تبدیل شدن به یک کسب و کار را دارد یا خیر؟.

رئيس دانشگاه تهران اظهار کرد:در حال حاضر پایان نامه ها را بیشتر با این نگاه که قابلیت انتشار مقاله را دارد یا نه، انجام می دهند.

نیلی افزود: در کنار قابلیت انتشار مقاله پایان نامه فرد باید به این فکر کند که آیا این پایان نامه قابلیت تبدیل شدن به محصول را دارد و در واقع این فرآیند(پایان نامه) برای کسب و کار مفید واقع می شود؟.

وی تصریح کرد:در واقع اگر کسی چنین تمایلی را نشان داد پارک به وی کمک می کند تا این فرآیند تبدیل به محصول شود.

رئيس دانشگاه تهران یادآورشد: هرچه ما تعداد این موارد را در دانشگاه بیشتر کنیم شانس اینکه درصد بیشتری از شرکت های ما از همین فعالیت های پژوهشی منتج شود ،افزایش پیدا می کند.

انتهای پیام/

جزئیات حمایت دانشگاه تهران از پایان نامه‌های دانشجویان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.