سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف هشت تن مواد غذایی فاسد شده در ایوان

کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان ایوان از کشف بیش از 8تن مواد غذایی فاسد شده از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ بهروز مظفری گفت  :بمنظور حفظ و تامین سلامتی مردم و در راستای دسترسی به غذای ایمن و سالم مرکز بهداشت محیط شهرستان ایوان اقدام به بازرسی و کنترل بهداشتی مراکز تهیه و توزیع وفروش موادغذایی و اماکن عمومی در ساعات اداری و غیر اداری نمود.

وی با اشاره به تعداد بازرسی های صورت گرفته در سطح شهرستان ایوان تاکید کرد : از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 4400مورد بازرسی از مراکز عرضه موادغذایی صورت گرفته است که از این تعداد تعداد1125مورد در ساعات غیر اداری وبصورت نامحسوس صورت گرفته است.

وی افزود : از بازرسی های صورت گرفته تعداد بازرسی تعداد358مورد جهت انجام آزمایشات لازم ونمونه گیری به آزمایشگاه انتقال داده شده است که درمجموع فعالیت های بازرسان این مرکز بیش از 8تن مواد غذایی فاسد وغیر قابل مصرف ازمراکزعرضه مواد غذایی توسط بازرسان کشف وجمع اوری گردید.

مظفری اظهارکرد :به منظورحفظ و ارتقا شاخص دسترسی به آب آشامیدنی سالم در مناطق شهری و روستایی وپیشگیری از مخاطرات بهداشتی ناشی از آب آشامیدنی بازدید و نظارت برکنترل کیفی آب آشامیدنی ازنقطه استخراج تانقطه مصرف ازجمله تاسیسات آبرسانی در دستورکاربوده است که در این راستا 595مورد نمونه جهت آزمایشات میکروبی وتعداد428نمونه جهت انجام آزمایشات شیمیایی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ه

 

کشف مواد غذایی فاسد در ایوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.