سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معارفه شهردارجدید بافت؛

اصلاح ورودی‌های شهر ازاولویت‌های شهرداری بافت

مراسم تودیع شهردار سابق و معارفه‌ی شهردار جدید شهر بافت برگزار شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان طی مراسمی با حضور مدیران اجرایی استان وشهرستان بافت، علی خدادادی رسما به عنوان شهردار بافت فعالیت خود را آغاز کرد.

وی در سخنانی با بیان مشکلات عدیده‌ی شهر از جمله ورودی‌های نامناسب، معابر ناخوشایند و فضای سبز نامطلوب گفت: باتوجه به موقعیت شهر بافت از نظر جغرافیایی و آب و هوایی و نیز وضعیت ویژه‌ شهر از لحاظ گردشگری، شهرداری بافت برنامه‌ ویژه‌ای برای تغییر فضای ظاهری و ایجاد زیر ساخت‌های شهری دارد.

خدادای با اشاره به آغاز چندین عملیات عمرانی همزمان همچون هدایت آب‌های سطحی، راه اندازی و تجهیز کارخانه‌ی شن و ماسه و آسفالت شهرداری، ادامه‌ عملیات ساخت پارک بانوان و پلاتوی نمایش که در ابتدای امر متوقف شده بودند، بهسازی معابر شهری و تجهیز پارک‌های محله‌ای گفت: از مهم‌ترین اولویت‌های دوره‌ جدید مدیریت شهرداری بهسازی ورودی‌ها و آسفالت کوچه‌ها با همکاری مردم و تمامی ارگان‌های دولتی و خصوصی میباشد.

شهردار بافت افزود: نگاه ویژه‌ شهرداری به فرهنگ و ورزش شهر باید ملموس باشد و اولین اقدام ما در این خصوص تکمیل پروژه‌ پلاتوی نمایش میباشد که تا خرداد ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید .

خدادای با انتقاد از تفرقه اندازی سیاسی گفت: عمران و آبادانی شهر وحدت همه‌ی سلایق را میطلبد، افزایش درآمد‌های شهرداری که متکی به عوارض نباشد از برنامه‌های آتی من و مجموعه‌ی شهرداری خواهد بود تا بتوان این نهاد را از رکود فعالیتی خارج کرد .


وی در پایان اظهار امیدواری کرد: سعی ما در این دوره بر این است تا شهر را در خور شهروند بافتی بسازیم و از تمامی گروه‌ها برای کمک به شهرداری دعوت کرد و گفت: ما با کمک از نخبگان شهری و معتمدین محلات میتوانیم اهداف خود را سریعتر پیش ببریم.

انتهای پیام/ح

ورودی های شهر بافت اصلاح می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.