سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با عرضه و نگهداری غیر مجاز لوازم آرایشی در آرایشگاه های زنانه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از اجرای طرح ویژه نظارت بر آرایشگاه های زنانه در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  داریوش جودکی  مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از اجرای طرح ویژه نظارت بر آرایشگاه های زنانه و لوازم آرایشی و بهداشتی فروشی ها در سه ماهه پایانی سال خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، هدف از اجرای طرح را پیشگیری، فرهنگ سازی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید عنوان کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح نظارتی، از برخورد با تخلفاتی از قبیل نداشتن پروانه کسب (جواز)، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، دخالت در امور پزشکی، عدم استفاده از مواد استریل، عدم نصب گواهینامه های مهارتی، فروش لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی و تاریخ مصرف گذشته، گرانفروشی، عدم نصب نرخنامه مصوب، تداخل صنفی، عدم ارائه فاکتور و ... خبر داد.

جودکی خواستار اطلاع رسانی روسای اتحادیه به صنوف زیر مجموعه خود شد و گفت: عرضه و نگهداری غیر مجاز لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی و قاچاق در آرایشگاه های زنانه مورد برخورد قرار می‌گیرد.

وی گفت: مردم عزیز استان باید خادمان خود را در تعزیرات حکومتی یاری کنند و در این راستا می‌توانند شکایات خود از واحدهای صنفی و همچنین آرایشگاه‌ها را به سامانه ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ اعلام کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ز

نظارت بر ارایشگاه های زنانه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.