سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت بر نحوه فروش و قیمت صنایع دستی اصفهان

رئیس اتحادیه صنایع دستی اصفهان با اشاره به حضور گسترده گردشگران خارجی در تعطیلات سال نوی میلادی در این شهر ،گفت: نظارت بر نحوه فروش و قیمت صنایع دستی اصفهان همچنان ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس شیردل با بیان اینکه گردشگران خارجی بسیاری هم‌اکنون در اصفهان حضور دارند و هم‌اکنون میدان نقش جهان شاهد حضور پررنگ گردشگران خارجی است ، درباره وضعیت فروش این محصولات فرهنگی خاطر نشان کرد: حجم فروش صنایع دستی نسبت به سال گذشته تغییر نداشته است و  نظارت‌های بر نحوه فروش و قیمت صنایع دستی اصفهان همچنان ادامه دارد.

شیردل اضافه کرد: به  همه فروشگاه‌های صنایع دستی واقع در میدان نقش جهان کد 3 رقمی داده شده که فروشندگان ملزم به زدن برچسب قیمت و ارائه فاکتور با این کد هستند.

رئیس اتحادیه صنایع دستی اصفهان با اشاره به حضور هنرمندان گردشگری اصفهان در جشنواره فجر صنایع دستی اظهار داشت: از 1481 شهر کشور تنها 3 شهر اصفهان، خمینی‌شهر و تهران دارای اتحادیه صنایع دستی است با این حال ارسال آثار و شرکت در جشنواره فجر صنایع دستی توسط معاونت صنایع دستی میراث فرهنگی انجام می‌شود.

وی افزود: تا کنون هنرمندان بسیاری از اصفهان آثار خود را به جشنواره فجر صنایع دستی ارسال کردند.

 

انتهای پیام/م

 

میزان خرید و فروش صنایع دستی در اصفهان تغییر نکرده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.