سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران:

داتنشگاه آزاد یکی از مهمترین دانشگاه‌های کشور است

پیروزبخت گفت: دانشگاه آزاد به عنوان یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین دانشگاههای کشور است.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در مراسم انعقاد تفاهمنامه با دانشگاه آزاد اسلامی، با ابراز خرسندی از همکاری با این دانشگاه به عنوان یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین دانشگاههای کشور، گفت: این تفاهمنامه به ارتقای جایگاه سازمان و همافزایی بیشتر با نخبگان علمی، فرهنگی و دانشگاهی کشور کمک میکند.

وی ادامه داد: سازمان ملی استاندارد ایران موظف است با بهرهگیری از توان علمی استادان برجسته و نخبگان علمی و فنی کشور، زمینهساز ارتقای کیفی کالا و خدمات شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه این سازمان درصدد بهرهگیری از ظرفیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در امر تدوین استانداردهای بینالمللی است، خاطرنشان کرد: امیدوارم با امضای این تفاهمنامه بتوانیم گامهای مؤثری در جهت تربیت و آشنایی بیشتر دانشجویان با استاندارد برداریم.

پیروزبخت ادامه داد: شناسایی و نهادینه کردن فرهنگ استاندارد در تمام مؤلفههای زندگی و محصولات مورد استفاده از دیگر ضرورتهاست که سعی داریم با استفاده از توان علمی دانشگاهها به آن دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه امضای تفاهمنامه با دانشگاه آزاد اسلامی را به فال نیک میگیرم، گفت: امیدوارم این تفاهمنامه عملیاتی شود نه اینکه در کتابخانه اسناد بایگانی شود.

"استاندارد" رابطه مستقیم با رفاه و سلامت مردم دارد

 بیژن رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم گفت: قول میدهیم در قراردادهایمان کار را به سرعت و دقت پیش و جلو ببریم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در دورترین نقاط کشور دارای امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی است، گفت: این امکانات و تجهیزات میتواند به سازمانها و نهادهای مختلف کمک کند.

 رنجبر با تأکید بر اینکه استاندارد رابطه مستقیم با رفاه و سلامت جامعه دارد، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی از ارتقاء جایگاه استاندارد در کشور حمایت می کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.