سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاسخ نمایندگی ایران به اظهارات بی اساس نیکی هیلی؛

اشک تمساح رژیم ترامپ، تهوع آور است

سخنان نیکی هیلی، برای سرپوش گذاشتن بر سیاست‌های شکست خورده آمریکا و متحدانش در منطقه بیان شده است و می‌خواهند از این طریق از مردم شجاع و شریف ایران انتقام بگیرند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در بیانیه‌ای، نمایش امروز "نیکی هیلی" سفیر و نماینده دائم آمریکا را در سازمان ملل "اشک تمساحی تهوع آور" دانست.

در این بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی ایران سخنان مداخله جویانه نماینده آمریکا و سایر مقامات آمریکایی را در حمایت از خشونت و اغتشاش به شدت محکوم می‌کند.

این سخنان برای سرپوش گذاشتن بر سیاست‌های شکست خورده آمریکا و متحدانش در منطقه بیان شده است و می‌خواهند از این طریق از مردم شجاع و شریف ایران انتقام بگیرد.

مداخلات آمریکا در ایران از کودتای ۲۸ مرداد تاکنون کارنامه‌ای خونین و ننگین بوده است. تهدیدات و یاوه گویی‌های نماینده آمریکا در سازمان ملل حمایت از خشونت طلبی و آتش افروزی در ایران محسوب می‌شود.

امنیت و ثبات ایران در چهاردهه گذشته متکی به مردم بوده است و مردم ایران با وجود جوسازی‌های اخیر از حقوق و دستاورد‌های انقلاب اسلامی حفاظت خواهند کرد و اجازه نخواهند داد خشونت و ویرانگری، این حقوق ذاتی و دستاورد‌های تاریخی را تخریب کنند؛ چراکه حافظه تاریخی ملت ایران هنوز خاطره جنایات و ذلت تحمیلی رژیم دیکتاتوری تحت حمایت آمریکا را فراموش نکرده است.

 انتهای پیام/

نمایندگی ایران به اظهارات سفیر آمریکا در سازمان ملل پاسخ گفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۱۳ ۱۳ دی ۱۳۹۶
من از کشور امریکار بسیار بیزارم .مرگبر امریکا
ناشناس
۰۷:۳۰ ۱۳ دی ۱۳۹۶
مرگبر امریکا
ناشناس
۰۷:۳۰ ۱۳ دی ۱۳۹۶
امریکا شیطان بزرگ است