سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیوندی:

سازمان مستقلی برای جوانان کشور وجود ندارد

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: نبود سازمان مستقل برای جوانان خلاق و با نشاط کشور، وظایف سازمان جوانان جمعیت هلال احمر را سنگین کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوانعلی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر در مراسم بزرگداشت هفتادمین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و تقدیر از فعالان امدادرسانی در زلزله استان کرمانشاه، که عصر امروز (سه‌شنبه)  در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار کرد:نبود سازمان مستقل برای جوانان خلاق و با نشاط کشور، وظایف سازمان جوانان جمعیت هلال احمر را سنگین کرده است.

وی تصریح کرد: از اهداف عمده سازمان جوانان جمعیت هلال احمر می‌توان به کاهش آلام و دردهای حادثه دیدگان، ترویج صلح و دوستی و جلوگیری از بروز خشونت اشاره کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: دادن نقش و بها به جوانان و بهتر دیدن آنها، کمک بزرگی به حضور موثر و نقش آفرینی بهتر قشر جوان کشور در امور مختلف می کند.

پیوندی خاطرنشان کرد: باید تشکیلات مناسبی برای بهره‌مندی از فضای مناسب حضور جوانان سراسر کشور و روح لطیف و خلاق آنها فراهم شود.

وی اضافه کرد: اساسنامه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در آبان ماه سال ۱۳۲۶ به تصویب رسید و این سازمان پس از انقلاب فعالیت خود را با جدیت بیشتری دنبال کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر یادآور شد: در طول ۷۰ سال فعالیت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، این سازمان در عرصه‌های مختلف بسیار پرفروغ حضور داشته است.

پیوندی تصریح کرد: باید به جوانان کشور فرصت بیشتری برای نقش آفرینی داده شود و در واقع باید به آنها اعتماد کنیم و در صحنه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از حضور جوانان استفاده کنیم.

وی افزود: در حال حاضر مشکلات زیرساختی بسیاری داریم و با استواری بر اعتماد به جوانان می توانیم با حضور این قشر توانمند مشکلات نامبرده را حل و فصل کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر اظهار کرد: باید جایگاه مرجعیت جوانان در کشور را جدی بگیریم و آنها را در رده‌های مختلف جذب کرده و به جوانان به عنوان نیرویی موثر هویت بدهیم.

پیوندی ادامه داد: سواد اجتماعی جوانان کشور باید عمق بیشتری پیدا کند و همچنین با افزایش منابع در ترمیم زیرساخت‌ها و استاندارد سازی آنها با حضور و مشارکت جوانان می توان گام‌های موثری برداشت.

وی خاطرنشان کرد: جوانان عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، روحیه مهربانی و ایثار را در میان مردم پخش می‌کنند و با اقدامات امدادی خود صلح و دوستی را ترویج می‌دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: شبکه سازی در فضای مجازی یکی از راه‌هایی است که سازمان جوانان جمعیت هلال احمر می‌تواند با کمک آن‌ هویت واقعی فعالیت‌های خود را ابراز کند.

پیوندی اضافه کرد: جوانان جمعیت هلال احمر در قالب تیم های سحر در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه حضور یافتند و بار زیادی را از دوش مردم حادثه دیده برداشتند و مشکلات مردم را کاهش دادند و بر این اساس باید فرصت لازم را در اختیار جوانان قرار دهیم.

انتهای پیام/

صحبت های مهم رئیس جمعیت هلال احمردر مراسم بزرگداشت هفتادمین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.