نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: امدادرسانی نیروهای هلال احمر در زلزله کرمانشاه، نه تنها در ایران که در سراسر دنیا کم نظیر بود.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، در مراسم بزرگداشت هفتادمین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اظهار کرد: مقام معظم رهبری استان کرمانشاه را «سینه ستبر ایران اسلامی» نامیده‌اند.

وی ادامه داد: حضور امدادگران در میان مردم رنج دیده استان کرمانشاه، جای تقدیر و تشکر دارد و در زلزله اخیر این استان، در عرض ۶ ساعت عملیات امداد و نجات  انجام شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امدادرسانی نیروهای هلال احمر در زلزله استان کرمانشاه، نه تنها در ایران که در سراسر دنیا کم نظیر بود و رئیس سازمان هلال احمر از نخستین ساعات وقوع زلزله در مناطق زلزله زده حضور یافت و این مسئله جای تشکر دارد.

مصری یادآور شد: امدادرسانی به موقع به زلزله‌زدگان کرمانشاه باعث شد تا هیچ یک از هموطنان به دلیل مسائلی چون دیر رسیدن و نرسیدن کمک های امدادی جان خود را از دست ندهند.

وی اضافه کرد: جوانان جمعیت هلال احمر خاطره های خوبی خلق می کنند که کمتر کسی به این مسئله توجه می‌کند و این خاطره ها تا ابد در دل و ذهن حادثه دیدگان و همچنین مردم باقی می‌ماند.

انتهای پیام/

حضور کم نظیر نیروهای هلال احمر در زلزله کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار