سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره‌های آموزشی ایمنی در محیط‌های کارگری در اردبیل

دوره‌های آموزشی ایمنی در محیط‌های کارگری در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، پیمان مشکوری رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی و هماهنگی برگزری دوره‌های آموزشی در اردبیل اظهار داشت: با توجه به اهمیت و نقش تاثیرگذار آموزش در پیشگیری از بروز حوادث ناشی از کار و در راستای کاهش حوادث ناشی از کار در کارگاه‌های ساختمانی دوره‌های آموزشی مرتبط با این امر در استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: به همین منظور در 9 ماهه امسال 450 نفر از متقاضیان و مالکان ساختمان‌های در حال ساخت که برای تائید نقشه‌های ساختمانی به سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل مراجعه کرده‌اند در دوره‌های آموزشی مبانی ایمنی در کارگاه‌های ساختمانی شرکت نموده و گواهی دریافت کرده‌اند.

رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل افزود: این طرح در استان اردبیل با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان برای ارتقای سطح آگاهی مالکان در زمینه مسائل ایمنی در کارگاه‌های ساختمانی اجرا شده است.

مشکوری تصریح کرد: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در راستای افزایش ایمنی کار در محیط‌های کارگری و کارگاه‌ها از برنامه‌ها مهم در راستای حفظ امنیت کارگران و مردم بوده که تلاش می‌کنیم سرفصل‌های مهم در این زمینه را آموزش داده و آگاهی و اطلاعات فعالان این بخش ارتقا دهیم.

رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: تلاش ما بر این است تا بتوانیم زمینه‌ای را فراهم کنیم تا تمامی فعالان در بخش‌های کارگاهی و کارگری از این گونه کارگاه‌ها بهره‌مند شده و با ارتقای آگاهی این افراد زمینه‌ساز افزایش ایمنی کار در محیط‌های کارگاهی باشیم.

 

انتهای پیام/ع

مراجعه 450 نفر از متقاضیان و مالکان ساختمان‌های در حال ساخت به نظام مهندسی اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.