بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل عملیات بازسازی 2 هزار و 200 واحد مسکونی آسیب دیده از زلزله را در 75 روستای شهرستان سرپل ذهاب آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد سبحانی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با ارسال بیش از 75 دستگاه ماشین آلات سنگین، در همان اوایل جریان بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه حضور یافته و بدنبال استقرار ستاد معین بازسازی این اداره کل در شهرستان سرپل ذهاب بازسازی 2 هزار و 200 واحد مسکونی آسیب دیده از زلزله را در 75روستای این شهرستان آغاز کرده است.

وی افزود: 2 هزار و 140 پرونده واحدهای آسیب دیده توسط عوامل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل تکمیل شده و هزار و 200 نفر جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده که از این تعداد نزدیک به 300 نفر با بانک های عامل عقد قرارداد نموده اند.
سبحانی ادامه داد: تابحال بیش از هزار واحد تخریب شده توسط همکاران و ماشین آلات سنگین این بنیاد آواربرداری شده و تا زمانی که امکان فعالیت وجود دارد، تلاش می شود مابقی واحدها  و روستاهای آسیب دیده آواربرداری و زمینه برای بازسازی واحدها فراهم شود.

وی بیان داشت: تلاش می شود تا 6 ماه آینده بازسازی بیشتر واحدهای تخریب شده به اتمام برسد.

انتهای پیام/ح

تکمیل پرونده واحدهای آسیب دیده زلزله سرپل ذهاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.