سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد اشتغال مهم ترین اولویت مسئولان استان اردبیل است

یکی از اولویت های اساسی مسئولان استان اردبیل ایجاد اشتغال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل امروز در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت های اساسی مسئولان استان ایجاد اشتغال است که در این زمینه با برنامه‌ریزی هایی که انجام شده سال آینده 20 هزار شغل در استان اردبیل ایجاد می‌شود و این امر شعار نبوده و به صورت عملی تحقق می‌یابد.

وی اشتغال و کارآُفرینی در منطقه اولویت اساسی است، افزود: در این زمینه جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت های استان حائز اهمیت بوده که باید تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی در شکوفایی ظرفیت های استان و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی پیشگام باشند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: مهم ترین محورهای استان برای توسعه کشاورزی صنعت و خدمات است و باتوجه به ظرفیت های شهرستان ها این محورها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد تا بتوانیم در شهرهایی که ظرفیت های متناسبی دارند ایجاد اشتغال کرده و پویایی اقتصاد منطقه را بهبود بخشیم.

بهنام‌جو گفت: توسعه تمام شهرهای استان اردبیل برنامه‌ریزی اساسی است که انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران برای توسعه مناطق تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

 

انتهای پیام/ع

مهم ترین محورهای استان اردبیل برای توسعه کشاورزی صنعت و خدمات است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.