سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

تحقیقات نشان می‌دهد نا آرامی‌ها در کشور زیر سر ضد انقلاب خارج نشین است

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: تحقیقات نشان می‌دهد نا آرامی‌ها در کشور زیر سر ضد انقلاب و افراد معاند است و از خارج کشور هدایت می‌شوند.

حجت الاسلام عبدالهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: با تحقیقات میدانی انجام شده و رصد‌های غیرمیدانی و اطلاعاتی شک و شبه‌ای باقی نمانده که گروه‌های معاند انقلاب و ایران پشت  قضیه ناآرامی ها  هستند و نیروهایشان را بسیج کرده اند و در اکثر جا‌هایی که می‌دانند بهانه وجود دارد با استفاده از این خلاء‌ها نیروهایشان را ساماندهی می‌کنند تا آشوب ایجاد کنند.

حجت الاسلام عبدالهی افزود: مسئولان امنیتی و قضایی استان و کشور به این نتیجه رسیده اند که این تحرک های اخیر در برخی شهر‌ها قطعا زیر سر ضد انقلاب و افراد معاندی است که در خارج و حتی اسرائیل تشکیل شده و از احساسات پاک جوان‌های ما سوء استفاده می‌کنند و خواستند از این احساسات یک سری حرکاتی را علیه نظام اسلامی و امنیت کشور شکل دهند.

وی اضافه کرد: سفارش ما بر این است که باید مراقب توطئه‌ها باشیم و اگرخدای ناکرده ذره‌ای از توطئه شوم دشمنان غافل باشیم، دچار آسیب‌هایی خواهیم شد که سال‌های سال نتوانیم جبران کنیم.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: امروز چشم‌های خود را باید باز کنیم و نگاه کنیم، تا در دامی که دشمنان ایران اسلامی برای ملت ایران پهن کرده اند نیفتیم.

وی بیان کرد: مردم برای پیگیری مطالبات خود می‌توانند از راه قانون و اخذ مجوز مطالباتشان را درخواست کنند.

انتهای پیام / ج

گروه‌های معاند انقلاب و ایران پشت قضیه آشوب‌ها هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.