سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۲۰ طلاب کردستانی در پنجمین دوره مسابقات قرآن کشوری

کارشناس مسئول فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از حضور ۲۰ نفر از طلاب و روحانیون اهل سنت کردستانی در مرحله کشوری پنجمین مسابقات قرآن طلاب و روحانیون اهل سنت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کمال گرامیان، کارشناس مسئول فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشورگفت: در مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات قرآن طلاب و روحانیون اهل سنت کردستان ۱۴۸ نفر از طلاب و روحانیون استان در آبان ماه امسال شرکت کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۶۸ نفر بانو و ۸۰ نفر آقا هستند، افزود: این دوره از مسابقات قرآنی در بخش آقایان روحانیون و طلاب و در بخش بانوان فقط طلاب می توانستند در این دوره شرکت کنند.

گرامیان بیان کرد: پنجمین دوره مسابقات قرآنی طلاب و روحانیون اهل سنت کردستان در رشته‌های حفظ، ترجمه و مفاهیم، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق برگزار شده است.

وی از حضور ۲۰ نفر از طلاب برگزیده استانی در مرحله کشوری پنجمین دوره مسابقات قرآن طلاب و روحانیون اهل سنت خبر دادو اعلام کرد: مرحله کشوری این دوره از رقابت های قرآنی هفتم تا ۹ اسفندماه در بوشهر برگزار می‌شود.

کارشناس مسئول فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور یادآور شد: در مرحله کشوری رقابت‌های قرآنی فقط طلاب و روحانیون آقا می‌توانند شرکت کنند.

انتهای پیام/م

برگزاری پنجمین دوره مسابقات قرآنی طلاب و روحانیون اهل سنت کردستان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.