سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت از مردم خراسان شمالی برای حضور در راهپیمایی علیه فتنه گران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از برگزاری راهپیمایی علیه اقدامات اخیر هنجارشکنان و فتنه گران روز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه در برخی از نقاط استان خبر داد .

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ گفت : مردم استان همواره برای دفاع از نظام در تمامی صحنه‌ها حضور داشته‌ و قطعاً در راهپیمایی باشکوه علیه هنجارشکنان و فتنه گران شرکت می‌کنند.

وی افزود : اعتراضات مردم نسبت به مسائل اقتصادی و معیشتی طبیعی است اما مسیر آنان از اغتشاش‌گرانی که سو استفاده می‌کنند، جدا است.

حجت‌الاسلام سالاری اظهار کرد : اغتشاشات مردم خراسان شمالی نسبت به دیگر نقاط کشور بسیار کم بوده و با هوشیاری مردم و مدیریت مسئولان سریعاً جلوی آن گرفته شد.

وی سرمنشأ اصلی مشکلات اقتصادی کشور، تحریم‌های ظالمانه آمریکا و هم‌پیمانان آن عنوان کرد و گفت: پس از فتنه ۸۸ تحریم‌های ایران افزوده شد و در واقع عامل اصلی مشکلات اقتصادی، تحریم کنندگان هستند که علیه نظام فتنه‌گری می‌کنند.

وی گفت : امروز اعتراضات مردم به دلیل بعضی از فسادهای اداری و یا سو مدیریت‌ها است که باید جلوی آن‌ها گرفته شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد : شکستن اموال خصوصی و عمومی ازنظر شرع ، عقل و منطق درست نیست و توجهی ندارد.

حجت‌الاسلام سالاری عنوان کرد: آتش زدن مساجد و تیراندازی‌ها نشان‌دهنده حضور منافقان و تکفیری‌ها است که از فرصت استفاده کرده‌اند.

وی گفت : این فتنه‌ای آمریکایی، صهیونیستی و سعودی که با پشتیبانی مالی عربستان سعودی و پشتیبانی اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل انجام‌شده است.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: مردم خراسان شمالی با حضور در راهپیمایی ضد آشوبگری بساط فتنه گران که سابقه به شهادت رساندن ۱۷ هزار ایرانی را در کارنامه خوددارند، جمع خواهند کرد.

وی درباره تفاوت برگزاری راهپیمایی ضد آشوبگری در سراسر کشور گفت: این راهپیمایی به‌صورت هم‌زمان نیست بلکه به ‌مرور در ایام هفته در استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

گفتنی است  : راهپیمایی فردا در بجنورد ساعت ۱۰ صبح از محل مسجد امام خمینی (ره) تا مسجد انقلاب ، در آشخانه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان شهرداری تا مصلی ،شیروان فردا 10صبح از جهار راه دفاع مقدس تا میدان انقلاب ،  راز ساعت ۱۰ صبح از میدان مرکزی به سمت مسجد جامع ، قاضی و پیش قلعه فردا ساعت 9 و30 دقیقه برگزار می‌شود و در گرمه و جاجرم و فاروج روز جمعه پس از اقامه نماز جمعه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/آ

برگزاری راهپیمایی علیه فتنه گران فردا در برخی از نقاط استان خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.