سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اغتشاش و بی نظمی های اخیر توطئه استکبار جهانی

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در پیامی مردم را به خویشتن داری دعوت کرد و ناآرامی های اخیر را توطئه استکبار جهانی علیه ایران اسلامی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بی نظمی‌ها و اغتشاشات اخیر برخی از شهر‌های کشور گفت: اتفاقاتی که در چند روز گذشته شکل گرفته اتفاقاتی بوده که از اول انقلاب تاکنون وجود داشته و مردم با هوشیاری کامل مقابل آن‌ها ایستاده و از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب حمایت کردند.

عدل هاشمی پور افزود: مشکلاتی در زمینه‌ اشتغال، گرانی و معضلات اجتماعی از گذشته تاکنون در جامعه وجود داشته و هیچگاه مردم پشت ولایت فقیه را خالی نکردند.

وی در پیامی از مردم استان و شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود خواست: مسئولان به این مشکلات واقف هستند و ما هم در مجلس شورای اسلامی تلاش داریم تا مشکلات مردم را پیگیری کنیم.

وی در ادامه یادآورشده است: با به خیابان ریختن، ایجاد بی نظمی و صدمه زدن به اموال عمومی و بیت المال چیزی درست نمی‌شود و هم چون گذشته صبور باشید زیرا هیچ یک از این کار‌ها به نفع مردم و جامعه نیست.

هاشمی پور گفت: این اغتشاشات برگرفته از فتنه سال ۸۸ و دست استکبار جهانی در ناآرامی های اخیر به وضوح پیدا است بنابراین هوشیاری مردم و مسئولان در این زمینه ضروری است.

 

انتهای پیام/ش

این اغتشاشات برگرفته از فتنه سال ۸۸ و دست استکبار جهانی در ناآرامی های اخیر به وضوح پیدا است

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.