سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ؛

عرضه ۲۷۵ عنوان کتاب در نمایشگاه کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: ۲۷۵ عنوان کتاب در نمایشگاه چهار فصل کتاب کانون پرورش فکری این استان عرضه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، معصومه هادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان  اظهار داشت: این نمایشگاه که از اول دی ماه جاری با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کتاب خوانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان برپا شده تا پایان همین ماه پذیرای کودکان و نوجوانان و سایر علاقه‌مندان است.

هادی ادامه داد: این حرکت فرهنگی مدتیست در کشور آغاز شده و راهی برای معرفی تازه‌ترین کتاب‌های منتشر شده به فرهنگ دوستان است تا از این طریق بتوان فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در کودکان و نوجوانان گسترش داد.

وی تاکید کرد: از آنجایی که کتاب و کتاب خوانی همواره یکی از دغدغه‌های کانون پرورش فکری بوده ضروریست در این راه نهاد‌های فرهنگی به ویژه آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه‌های عمومی بیش از گذشته این نهاد را یاری کنند تا یک حرکت فرهنگی بزرگ و منسجم در سیستان و بلوچستان شکل گیرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان افزود: کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه در کمیته نظارت بر محتوای کانون و در سطح ملی مورد تایید قرار گرفته اند و با ویژگی‌های سنی و عاطفی کودکان تناسب دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه ۴۵ عنوان کتاب از انتشارات کانون و ۲۰۷ عنوان کتاب از سایر انتشارات مورد تایید کانون پرورش فکری عرضه شده است.

وی بیان کرد: علاقه مندان می‌توانند برای حضور در این نمایشگاه همه روزه به اداره کل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان واقع در بلوار جمهوری اسلامی زاهدان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع

 نمایشگاه کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.