سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره آموزشی قرآن کریم در همدان

رئیس امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: دوره آموزشیاری روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه روحانیون در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا فرهادی، رئیس امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری نخستین دوره آموزشیاری روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه روحانیون مستقر در همدان خبر داد و اظهار کرد: این دوره 11 و 12 دی ماه در تبلیغات اسلامی استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت روحانیون مستقر در مناطق محروم و روستایی کشور، بی‌سوادی یا کم‌سوادی مردم این  مناطق در خصوص قرائت قرآن کریم، تصمیم گرفتیم از ظرفیت و توان روحانیون مستقر در این مناطق استفاده کنیم.

رئیس امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: بر اساس این طرح پس از ارزیابی و سطح بندی روحانیون و احراز توانایی قرائت روخوانی و روان‌خوانی آنها طرح تربیت آموزشیار قرآن کریم با حضور40 نفر از روحانیون مستقر در استان برگزار خواهد شد.

فرهادی خاطرنشان کرد: پس از موفقیت در آزمون‌های پایانی، ضمن اخذ گواهینامه مربوطه به عنوان مربیان دوره‌های عمومی قرائت قرآن کریم (سطوح 1 و 2)، در مناطق خود به تدریس دروس فوق خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ب

دوره آموزشیاری روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در استان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.