سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خداکرمی:

تخریب اموال عمومی یک عمل ضد اجتماعی است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تخریب اموال عمومی یک حرکت ضد اجتماعی است و این حرکت نه تنها نتیجه نخواهد داد بلکه خود فرد معترض را نیز زیر سوال می برد .

ناهید خداکرمی عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حوادث شب گذشته تهران اظهار داشت: من از ماهیت این اعتراضات اطلاعی ندارم اما آنچه مهم است این است که ما از منافع شهر و کشورمان دفاع و مراقبت کنیم.

وی افزود: یکی از این منافع در حوزه شهری وسایل و ساختمان های عمومی شهر اعم از اتوبوس ، معابر و ساختمان های دولتی است.

خداکرمی با بیان اینکه تخریب اموال دیگران یک عمل ضد اجتماعی است، گفت: قطعا کسی که منافع شهروندان خود را با تخریب اموال عمومی تهدید می کند برایش آسیب رساندن به اموال مهم نیست و این یک عمل ضد اجتماعی خواهد بود.

وی ادامه داد: صحبت کردن با روش های خشونت آمیز مانند آتش زدن و تخریب اموال عمومی به نظر می رسد یک حرکت ضد اجتماعی باشد و این شیوه صحبت کردن نه تنها نتیجه نخواهد داد بلکه خود فرد معترض را نیز زیر سوال می برد .

عضوشورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه جوانان می توانند هیجان های خود را کنترل کنند، گفت: من ازهمه عزیزان به خصوص جوانان در خواست می کنم در مسیر مطالبات خود از تخریب اموال عمومی برای اهداف زود گذر، خود را کنترل و از اموال شهروندان مراقبت کنند.

انتهای پیام/

توصیه عضو شورای شهر به جوانان برای پیگیری مطالباتشان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۱ دی ۱۳۹۶
خوب این اموال عمومی حق همه شهروندان که
شهاب
۲۱:۳۰ ۱۰ دی ۱۳۹۶
درود بر این عضو شورای شهر
محمد
۱۹:۲۵ ۱۰ دی ۱۳۹۶
چرا تلگرام واینستاگرام قطع شده است لطفا پاسخگو باشید