نماینده شرکت گاز گفت: زلزله کرمانشاه این اطمینان را به شرکت گاز داد که شبکه ها مقاوم هستند و تنها ضعف ما در انشعاباتی است که به درب منازل ختم می‌شود.

انشعابات واصل به درب منازل تنها ضعف شرکت گازبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شجاع نماینده شرکت گاز در نشست خبری مدیریت بحران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: ۱۱ منطقه گازرسانی در تهران داریم که هرکدام شامل دو منطقه شهرداری می‌شود. تلاش ما رساندن این رقم به ۱۵ منطقه گازرسانی است.

وی با بیان اینکه ۴۳۰ ایستگاه تقلیل فشار در سطح شهر تهران داریم، افزود: در سال ۱۳۸۴ شرکت گاز ایران طی تفاهم نامه ای با شرکت گاز ژاپن؛ شبکه گاز تهران را به دو سوپر بلوک شمال و جنوب تهران تقسیم کردند.

شجاع خاطر نشان کرد: زلزله، گاز کل تهران را قطع نمی‌کند بلکه فقط در قسمتی که نشتی گاز داشته باشد، قطع شدن گاز را شاهد خواهیم بود.

وی در ادامه گفت: شیرهای ضد زلزله و شتاب نگارها توسط نخبگان داخلی اختراع شده است و ایستگاه ها در حال تجهیز به این شتاب نگارها هستند.

نماینده شرکت گاز خاطرنشان کرد: برای تخلیه قسمتی از گاز که داخل لوله ها مانده از برج های تخلیه استفاده می‌شود و مطالعات اجرایی این برج ها تمام شده و ۱۷ نقطه مشخص شده است و شهرداری باید این ۱۷ نقطه را به شرکت گاز بدهد.

وی تصریح کرد: زلزله کرمانشاه این اطمینان را به شرکت گاز داد که شبکه ها مقاوم هستند و تنها ضعف ما در انشعاباتی است که به در منازل ختم می‌شود.

نماینده شرکت گاز در ادامه افزود: نیروهای انسانی شرکت گاز کارهای مفیدی را انجام دادند و هر منطقه برای خود فرمانده حادثه دارد. محل سکونت تمامی پرسنل شرکت گاز مشخص شده است و در صورت قطعی گاز این افراد به خدمت رسانی به مردم محله خود می پردازند.

شجاع تصریح کرد: ساخت مرکز کنترل گاز تهران در منطقه پونک که دارای هفت طبقه و چهار طبقه زیر زمین است،در مرحله مناقصه است.

وی گفت: تمام این امور تا دو سال آینده انجام می‌شود.

نماینده شرکت گاز افزود: ۱۴۰۰ کیلومتر لوله فولادی در سطح شهر تهران داریم.همچنین در شهر تهران ۷۵۰ هزار علمک گاز و در حدود یک میلیون و 300 هزار مشترک داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار