سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر

طرح پایانه لجستیک حمل و نقل عمومی بار بوشهر اجرایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: طرح پایانه لجستیک حمل و نقل عمومی بار در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار و سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد تومان در جوار خروجی دوم بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حمیدرضا علم  پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز ساخت طرح پایانه لجستیک حمل و نقل عمومی بار بوشهر با بیان اینکه حمل و نقل جاده‌ای از جمله بخش‌های تاثیرگذار جامعه و از ارکان مهم اقتصاد است اظهار داشت: حمل و نقل جاده‌ای نقش تعیین کننده‌ای در رشد و توسعه همه جانبه دارد که سهم 95 درصدی این بخش نسبت به دیگر حوزه‌های حمل و نقل به عنوان حلقه واسطه تولید و مصرف است.

وی، از آغاز ساخت طرح پایانه لجستیک حمل و نقل عمومی بار بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: این پایانه با توجه به طرح توسعه بندری بوشهر در محدوده این بندر و در جوار خروجی دوم بوشهر در زمینی به مساحت 50 هکتار اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه این پایانه شامل 5 فاز 10 هکتاری است خاطر نشان کرد: فاز نخست آن بر اساس برنامه‌ریزی تا 2 سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و زمینه استقرار شرکت‌های حمل و نقل کالا در آن فراهم می‌شود.

علم، با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری مورد نیاز در  پایانه لجستیک حمل و نقل عمومی بار بوشهر تصریح کرد: برابر پیش بینی‌‌های انجام شده برای ساخت این پایانه در مجموع 150 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با همکاری بخش خصوصی و حمایت بخش دولتی در قالب تسهیلات بانکی و اعتباری فراهم می‌شود.

وی، احداث و ایجاد غرفه و دفاتر برای استقرار شرکت‌های حمل و نقل کالا را از برنامه‌های فاز نخست پایانه لجستیک حمل و نقل عمومی بار بوشهر دانست و خاطر نشان کرد: در فاز نخست دفتر مدیریت پایانه به مساحت یک‌هزار متر مربع، پارکینیگ عمومی برای استقرار همزمان یک‌هزار کامیون و زیرساخت‌های خدماتی در بخش‌های نمازخانه، خوابگاه، رستوران، زمین ورزشی، سرویس‌های بهداشتی و خدمات ارتباطی ایجاد می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از ایجاد 500 شغل جدید به صورت مستقیم در پایانه لجستیک حمل و نقل عمومی بار بوشهر خبرداد و افزود: با بهره‌برداری از پایانه لجستیک حمل و نقل عمومی بار بوشهر 500 شغل به صورت مستقیم و بیش از یک‌هزار شغل به صورت غیر مستقیم ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/پ

اجرای شدن طرح پایانه لجستیک حمل و نقل عمومی بار بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.