سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقتصاد معضل جدی جامعه است

اقتصاد معضل جدی امروز جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،بشیر خالقی نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه فشار اقتصادی به مردم زیاد است و بیکاری جوانان فارغ‌التحصیل دانشگاهی به وضوح مشاهده می‌شود.

وی افزود: در این میان برخی از مشکلات مردم سوءاستفاده کرده و تحرکاتی را شکل می‌دهند اما لازم است مسئولان نیز مشکلات مردم را شنیده و برای رفع آن تلاش کنند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با ذکر مثالی به عملکرد برخی ادارات اشاره و تأکید کرد: برخی ادارات به واقع مردم را به مشکل می‌اندازند و این در حالی است که همین مردم همواره حامی اسلام و انقلاب بوده‌اند.

خالقی گفت: اینکه امروز برخی ناراحتی و اعتراضات به گوش می‌رسد ایجاب می‌کند که مسئولان به مشکلات مردم توجه داشته و مطالبات و خواسته‌ها را بررسی کنند.

وی افزود: به مدت ۴۰ سال است که کشور از بحران‌ها و مشکلات متعددی به پاس حضور همیشه در صحنه مردم عبور کرده و امروز مسئولان باید قدر مردم را بدانند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی تحرکات به قصد ضربه زدن به نظام انجام می‌شود، خواستار هوشیاری خود مردم نیز شد و بیان داشت: نباید بهانه و فرصتی به دشمنان نظام داده شود.

خالقی افزود: حل مشکلات مردم تکلیف تمامی مسئولان و نمایندگان است و می‌بایست برای رفع آن تمامی نهادها دست به دست هم دهند.

 

انتهای پیام/ع

حل مشکلات مردم تکلیف تمامی مسئولان و نمایندگان است

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.