سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدل های آب و هوایی متفاوت در خوزستان

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: خوزستان ویژگی‌های متفاوتی دارد که از آن جمله می‌توان به شرایط اقلیمی، مدل‌های آب و هوایی، وضیت جغرافیایی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کیومرث حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان بیان داشت: برای اولین بار گردهمایی با این گستردگی با حضور رابطان مدیریت بحران برگزار می کنیم.

وی افزود: استان خوزستان ویژگی های متفاوتی دارد که از آن جمله می توان به شرایط اقلیمی، مدل های آب و هوایی، وضیت جغرافیایی اشاره کرد. یک سری دستکاری ها در طبیعت و همچنین خشکسالی های پی در پی نیز بر مشکلات افزود.

حاجی زاده بیان کرد: چند روز قبل در استان خوزستان همزمان طی یک ساعت 4 نوع آب و هوا داشتیم؛ آفتاب در آبادان، ماهشهر گرد و غبار با دید ۱۰۰ متر، در کوه های زاگرس سمت بازفت برف و تگرگ و همچنین در اهواز نیز بارش باران را داشتیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان عنوان داشت: ستاد مدیریت بحران استان باید به نقطه ای برسد که در هر 4 مقوله بحران دچار مشکل و کمبود نباشیم.

حاجی زاده گفت: نام خوزستان در کمک به زلزله کرمانشاه درخشید، زلزله و برخی بحران های از این دست قابل پیش بینی نیستند و باید آمادگی لازم برای مقابله با آن ها را داشته باشیم.

حاجی زاده گفت: اگر خوزستان دچار بحران شود به تبع کشور دچار بحران می شود و امیدوارم با هم افزایی خوب دستگاه های استان قدم های خوبی در زمینه ستاد بحران برداریم.

انتهای پیام/م

 روایتی از ۴ نوع آب و هوای متفاوت خوزستان در یک روز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.