سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کانال گذاری ۷۵ درصدی شبکه فاضلاب گلستان شهر

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان شمالی گفت : تاکنون 75 درصدشبکه فاضلاب در گلستان شهر استان خراسان شمالی کانال کذاری شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ غلامحسین ساقی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان خراسان شمالی گفت : هم اکنون در منطقه گلستان شهر بجنورد 9 کیلومتر از کانال گذاری شبکه فاضلاب انجام شده که سه کیلومتر دیگر از این کانال گذاری هم اکنون در حال اجرا است.

وی افزود : در حالی اجرای پروژه کانال گذاری شبکه فاضلاب گلستان شهر رو به پایان است که احداث تصفیه خانه محلی این منطقه با مشکل وجود معارضان زمین واگذار شده برای احداث این تصفیه خانه مواجه شده است.

ساقی با اشاره به احداث تصفیه خانه گلستان شهر اظهار کرد : زمینی به مساحت چهار هکتار از اداره کل راه و شهرسازی استان بابت احداث این پروژه تخصیص یافته است .

وی تصریح کرد : برای آغاز این پروژه 300 میلیون تومان پیش پرداخت به پیمانکار این پروژه اعطا شده که در هنگام شروع عملیات از وجود معارضان این زمین مطلع شده ایم .

وی گفت : ناچار هستیم که خط کانال گذاری شبکه فاضلاب گلستان شهر را به خط کانال گذاری شبکه فاضلاب علی آباد متصل کنیم تا شبکه فاضلاب گلستان شهر به تصفیه خانه فعال بجنورد متصل شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان شمالی تاکید کرد: با این وجود، شرکت آب و فاضلاب استان در تلاش است که مشکل معارضان زمین تصفیه خانه محلی گلستان شهر حل و این تصفیه خانه احداث شود .

انتهای پیام/آ

کانال گذاری شبکه فاضلاب گلستان شهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.