سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شطرنج نیمه‌ سریع خوزستان برترین‌های خود را شناخت

مسابقات شطرنج نیمه‌ سریع خوزستان با شناخت برترین های این رشته ورزشی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مزدک ارزانی، مسئول کمیته مسابقات هیات شطرنج استان خوزستان بیان داشت: رقابت‌های شطرنج نیمه سریع، 7 و 8 دی‌ ماه با شرکت 102 شطرنج ‌باز در 9 دور به روش سوئیس در خانه شطرنج اهواز برگزار گردید.

وی در ادامه افزود: در پایان این مسابقات، علیرضا بساق‌زاده و محمد دلجو هر دو از اهواز به ترتیب قهرمان و نایب‌ قهرمان شدند و حسین معمارزاده از خرمشهر در جایگاه سوم قرار گرفت، سعید بنی‌رشید از آبادان، سعید عاجلی از سوسنگرد و سینا متقی، بهروز فولادی و صاددق احمدی هر 3 از اهواز به ترتیب عنوان‌‌های چهارم تا هشتم را کسب کردند.

ارزانی اظهار کرد: سینا موحد در زیر ریتینگ 1700 و کامران کولیوند در زیر ریتینگ 1500 به عنوان بهترین‌های این بخش معرفی شدند.

مسئول کمیته مسابقات هیات شطرنج خوزستان اذعان داشت: همچنین راحیل کیانی به عنوان بهترین بانوی شرکت‌ کننده، فرشید قاسمی ‌بابااحمدی به عنوان بهترین پیشکسوت، حامد قاضی به عنوان بهترین بازیکن رده سنی زیر 14 سال، احسان جوادی به عنوان بهترین بازیکن رده سنی زیر 10 سال و علی‌ محمد بیدقی به عنوان بهترین بازیکن رده سنی زیر 8 سال انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: از رضا یوسفی، شطرنج باز معلول شرکت ‌کننده و همچنین تعدادی از نوجوانان شرکت‌ کننده با اهدا جوایزی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/گ

پایان رقابت های نیمه سریع شطرنج با معرفی برترین ها در اهواز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.