برای نخستین بار؛

درخشش خوزستان در مسابقات ورزشی بیماران خاص کشور

ر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال فتاحی، نایب‌رییس آقایان هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان خوزستان، بیان داشت: این رقابت‌ها ‌از یکم تا 4 آبان‌ماه در قزوین برگزار شد.

وی با ابراز خوشحالی از کسب این عنوان که برای نخستین بار در تاریخ هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان به دست آمد، تصریح کرد: به هیچ عنوان انتظار نداشتیم که بتوانیم از رتبه سیزدهم سال قبل در بخش تالاسمی، به عنوان قهرمانی ایران دست پیدا کنیم.

فتاحی اظهار داشت:‌ هفتمین دوره مسابقات تالاسمی کشور در 5 رشته تنیس‌روی‌میز، دارت، شطرنج، بدمینتون و تیراندازی برگزار شد و تیم خوزستان توانست با شایستگی و کسب 3 مدال طلا و 2 نقره بالاتر از استان‌های قدر اصفهان و گلستان قرار بگیرد و قهرمان شود.

نایب‌رییس آقایان هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان با تمجید از عملکرد ورزشکاران استان، اذعان کرد:‌ این قهرمانی را مدیون تلاش تمام ورزشکاران، مربیان، روسای 22 هیات شهرستانی، کادر اجرایی هیات استان و به خصوص کیامرث حاجی‌زاده هستیم که همیشه حامی ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان بوده است.

وی در پایان با تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان استان به دلیل حضور در مراسم استقبال از ورزشکاران مدال‌آور پیوند اعضا خوزستان که چندی پیش در کیش افتخارآفرینی کردند، افزود:‌ انتظار داریم که آقای حیدری، طی یک مراسم از این ورزشکاران تجلیل کند، چرا که این ورزشکاران در شرایط سخت موفق به کسب چنین مقام‌هایی می‌‌شوند.

انتهای پیام/گ

قهرمانی تیم خوزستان در مسابقات ورزشی بیماران خاص کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.