سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ‌زنی بیمارستان صحرایی کرمان در دهه فجر

استاندار کرمان گفت: زمین بیمارستان‌ صحرایی مشخص شده و در دهه فجر کلنگ این پایگاه به زمین زده خواهد شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان " علیرضا رزم‌حسینی" استاندار کرمان ظهر امروز نهم دی‌ماه در حاشیه افتتاح مرکز ام آر آی بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) گفت: با توجه به اینکه در اوایل دولت تدبیر و امید با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که کرمان 5 هزار تخت بیمارستانی کمبود دارد لذا به دنبال افزایش ضریب تخت‌های بیمارستانی در استان کرمان هستیم.

وی با اشاره به اینکه سپاه می‌تواند در ایجاد بیمارستان‌ها به دولت کمک کند، عنوان کرد: با توجه به اینکه از 5 هزار تخت بیمارستانی مورد نیاز استان تا کنون حدود 2 هزار و 500 تخت آن ایجاد یا در حال احداث می‌باشند، بنابراین سپاه پاسداران می‌تواند در افزایش تخت‌های بیمارستانی به استان کرمان کمک کند.

استاندار کرمان به فاز جدید بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) با 300 تخت بیمارستانی اشاره کرد و افزود: استانداری کرمان و نمایندگان مجلس در تامین منابع مالی این فاز جدید بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) کمک می‌کنند تا هر چه زودتر این پروژه جدید راه‌اندازی شود.

وی ادامه داد: توافقنامه ای با نیروهای زمینی سپاه در خصوص ایجاد بیمارستان‌های صحرایی در زمان بحران منعقد کرده‌ایم، زمین آن مشخص شده و در دهه فجر کلنگ این پایگاه به زمین زده خواهد شد.

رزم‌حسینی سپاه پاسداران را در حوزه بیمارستان‌های سیار پیشتاز دانست و اضافه کرد: بیمارستان‌های سیار که اتوبوس‌های مجهز به دستگاه های پزشکی هستند، درخواست داده‌ایم تا چند دستگاه از این اتوبوس به استان کرمان تعلق دهند.

وی از موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌های استان کرمان سخن به میان آورد و ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های اقتصادی استان کرمان اقتصاد سلامت است که باید به این حوزه توجه ویژه‌ای شود.

 

انتهای پیام/س

 

بیمارستان صحرایی کرمان در دهه فجر کلنگ زده می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.