سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری کرمان، با اشاره به این که آموزش در کاهش تصادفات، اصلی اساسی است، گفت: آمادگی داریم تا افزایش سهم استان از دوربین های کنترل سرعت را پیگیری کنیم.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید مصطفی‌آیت‌اللهی‌ موسوی سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری کرمان، پنجشنبه 7 دی ماه، در کمیسیون ایمنی راه‌های استان با تاکید براینکه مقایسه میزان تصادفات باید براساس تعداد خودروها و تردد آنها صورت پذیرد، افزود: براساس پلاک‌های خودروها می توان مشخص کرد که چند درصد از کرمانی ها در تصادفات جاده ای دخیل هستند که بتوانیم برای آموزش، برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری داشته باشیم.


وی از افزایش 20 میلیونی تردد در سطح استان کرمان نسبت به سنوات گذشته خبر داد و یادآورشد: میزان رشد تصادفات استان نسبت به رشد تردد آن باید در نظر گرفته شود.


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان با اشاره اینکه آمارهای ارائه شده از سوی جمعیت هلال احمر و راه و شهرسازی تفاوت دارد که باید آمارها بازنگری شود، اظهار کرد: آموزش در کاهش تصادفات، اصلی اساسی است که در این راستا باید به تجربیات و اقداماتی که کشورهای دیگر برای کاهش تصادفات انجام داده‌اند، توجه نماییم.


موسوی با تاکید براینکه در خصوص افغانی کش‌ها باید شورای تامین به کمک شورای ترافیک بیاید، تصریح کرد: برای خرید دوربین های کنترل سرعت، مجموعه استانداری آمادگی دارد تا اقدامات و پیگیری های لازم را برای افزایش سهم استان کرمان انجام ‌دهد.

انتهای پیام/ی

آموزش در کاهش تصادفات، اصلی اساسی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار