سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزتی: قانونی برای حفاظت از حقوق بازیکنان وجود ندارد

کاپیتان تیم نفت تهران گفت: چرا باید از وضعیت تیم نفت تهران که مسئولیت آن متوجه مدیران باشگاه‌ است، بازیکنان ضرر ببینند و هیچ قانونی برای حفاظت از حقوق بازیکنان وجود ندارد؟

 علی عزتی بازیکن تیم باشگاه  نفت تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص آخرین وضعیت تیم نفت تهران اظهار کرد: مدیریت تیم نفت هیچ صحبت و اقدامی برای رفع مشکلات بازیکنان و باشگاه نفت تهران نداشت، دیروز به میدان آمدیم که بر سر بازی کردن یا ترک میدان، تصمیم بگیریم ولی شرایط به گونه‎‌ای پیش رفت و با صحبت هایی که انجام دادیم ، به احترام خودمان، بازی کردیم.

کاپیتان تیم نفت گفت: چرا باید در وضعیتی که مدیران باشگاه‌ها عامل آن‌ هستند، بازیکنان ضرر و زیان ببینند و چرا هیچ گونه قانونی نیست تا از حقوق بازیکنان دفاع کند.

عزتی درمورد شرایط بد روحی بازیکنان نفت تهران هم اضافه کرد: به خاطر مشکلات و مسائلی که در باشگاه نفت تهران وجود دارد، بازیکنان شرایط روحی مناسبی ندارند و این وضعیت مانع از کسب نتایج بهتر می‌شود.

او ادامه داد: در مقابل تیم فولاد هم خوب عمل کردیم ولی با وجود اینکه غیرتمندانه ظاهر شدیم، روحیه بازیکنان نفت برای گلاویز شدن تمام عیار آماده نبود.

عزتی درپاسخ به سوالی که تصمیم به فسخ قرار داد دارید، گفت: امروز در سازمان لیگ حاضر شدیم که در مورد فسخ یا عدم فسخ قرارداد صحبت کنیم و فقط مطالبات ما بازیکنان درمورد فسخ قرار داد نیست. باید مدیریت بیاید و دستمزد بازیکنان را طبق قرارداد پرداخت کند.

او گفت: متاسفانه بازیکنان نفت در آتش نامدیریتی باشگاه نفت می‌سوزند و واقعا ما بازیکنان نمی‌دانیم چه اشتباه و گناهی داریم که باید با ما اینگونه برخورد شود.

کاپیتان تیم نفت تهران با تاکید بر مسئولیت وزارت نفت در مقابل باشگاه نفت تهران، بیان کرد: باید تصمیمی در این مورد گرفته شود. پارسال برای راهیابی به جام باشگاه‌های آسیا زجر کشیدیم ولی به خاطر ناهماهنگی مدریت باشگاه، این فرصت حضور را از ما گرفتند

عزتی بیان کرد:اگر این وضعیت باشگاه نفت نبود، شاید چندین فرد از این باشگاه به تیم ملی دعوت می‌شدند و در المپیک شرکت می‌کردند، درحالی که ناهماهنگی‌های مدیریت باشگاه   فرصت  حضور بازیکنان تیم نفت در المپیک را ، از بین برد

عزتی افزود: اگر مالکیت تیم نفت تهران مشخص بود، شاید به جای بازیکنانی چون مرتضی پور علی گنجی، جلال کامیابی نیا، علیرضا بیراوند، حیدر امیری، کمال کامیابی نیا،علی قربانی، میلاد زکی پور، که در تیم ملی حضور دارند، بازیکنان تیم نفت تهران به کار گرفته می‌شدند.

کاپیتان تیم نفت تهران در پایان بیان کرد:مسئولین و افرادی که متولی فوتبال‌اند باید برای ما تصمیم بگیرندو ما را از این بلاتکلیفی دربیاورند.

انتهای پیام/

واکنش کاپیتان تیم نفت تهران به حاشیه‌های این تیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.