سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصرتی: تعیین تکلیف نشود مقابل پرسپولیس بازی نمی‌کنیم

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: به طور حتم اگر حداکثر تا پس‌فردا تکلیف نفت تهران مشخص نشود ما مقابل تیم پرسپولیس هم بازی نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد نصرتی پس از خروج از سازمان لیگ گفت: نشستی را امروز با حضور محمودزاده و وثوق احمدی برگزار کردیم و بازیکنان مشکلات خود را مطرح کردند و در نهایت نحوه فسخ قرارداد را از مسئولان جویا شدند تا تعیین تکلیف صورت بگیرد.

او ادامه داد: صورتجلسه‌ای هم که به شما ارائه کردم در آن همه چیز عنوان شد و ما تنها یکی دو روز دیگر صبر می کنیم و در صورتی که وضع به همین منوال ادامه پیدا کند و هفته ها بخواهیم همین طور بمانیم اصلا در بازی مقابل پرسپولیس حاضر نمی شویم و ما به خاطر اینکه اعتبار فوتبال ایران زیر سوال نرود و مشکلی به بازی های لیگ وارد نشود و حاشیه ای پیش نیاید خودمان تصمیماتی را گرفتیم.

او افزود: اگر حداکثر تا پس‌فردا تعیین تکلیف باشگاه نفت مشخص نشود ما مقابل تیم پرسپولیس هم بازی نخواهیم کرد چرا که اگر تمرین نکنیم چگونه باید بازی کنیم؟ ان شاالله مشکل امروز و فردا حل شود و با توجه به صورت جلسه ای که تنظیم کردیم گفتیم که باید ضرب الاجل مشکل حل شود و در صورتی که این امر انجام نشود، عواقبش گردن فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است و اعتبار فوتبالمان که بهترین فدراسیون فوتبال آسیا شده هم زیر سوال می رود.

نصرتی درباره اینکه گل محمدی اعلام کرده مشکلات نفت تا یک هفته دیگر حل می شود گفت: یک هفته زمان زیادی است. ما فردا کجا باید تمرین کنیم؟ امروز کجا ریکاوری کنیم؟ اگر مشکلات یک هفته ای حل می شود پس مسئولان هم بازی با پرسپولیس را برای ما لغو کنند و تا 2 هفته برای ما بازی نگذارند تا همه چیز تعیین تکلیف شود.

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران بیان کرد: هر زمان تعیین تکلیف انجام شد ما هم بازی می کنیم اما اگر قرار باشد یک هفته ،2 هفته وضع به همین منوال باشد ما چطور تمرین کنیم ؟ روز گذشته ارنجی اعلام شد که 2 ،3 بازیکن ناراحت شدند. اگر وضع همین طور ادامه پیدا کند در آن صورت هر بازیکنی می گوید که من باید بازی کنم. همچنین تیم ما کادر پزشکی، سرپرستی، فنی، مدیر عامل و مالک ندارد و باید بگویم در این ۵ ماهی که در نفت بودم، به اندازه ۲۰ سال تجربه پیدا کردم.

انتهای پیام/

بازیکن نفت تهران تهدید کرد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.