سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه رفسنجان؛

۹دی نمایش بصیرت فتنه سوز ملت ایران/برخی حاضر نیستند درقبال فتنه شفاف سازی کنند

امام جمعه رفسنجان گفت: بصیرت فتنه سوز ملت ایران در برابر مصیبت سازان و فتنه گران از خود غیرت نشان داد و با حضور در صحنه، دشمنان و نااهلان داخلی را زمین گیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در تجمع بزرگ مردم ولایی شهر رفسنجان به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دیماه گفت:: امروز شما مردم حماسه دیگر آفریدید در سال ۸۸ در این شهر در نه دی هم همزمان با ملت بزرگ ایران اسلامی حماسه همیشه ماندگار یوم الله را همراهی کردید.

وی افزود: اگر اشکالاتی در مدیریت و مسئله معیشت و اقتصاد وجود دارد راهش تجمع کردن و اعتراض خیابانی که خوراک برای دشمن درست کند نیست و قطعا محکوم است و هر فراخوان از ناحیه منافقان، سلطنت طلبان در داخل کشور است اگر اعتراضی داریم نیاز به تجمع نیست با خود مسئولان مطرح می‌کنیم

رمضانی پور گفت: هر نوع تجمع در رابطه با نظام و مسئولان و دولت و دیگر دستگاه‌ها محکوم و ممنوع است و ما هم انزجار خود را اعلام می‌داریم.

وی افزود: بسیاری از خواص در سال ۸۸ مردود شدند هم در پیشگاه خداوند و پیامبر و ولایت مطلقه فقیه روح مطهر امام (ره) و از همه مهمتر در پیشگاه ملت بزرگ انقلاب و با بصیرت ایران اسلامی مردود شدند و رهبری فرزانه خیلی تلاش کردند که این‌ها مردود نشوند، اما خود خواستند خود کرده را چه عذری می‌تواند باشد.

رمضانی پور گفت: عده‌ای هنوز بیدار نشدند و متوجه فتنه سال ۸۸ نشدند و موضع خودشان را آشکار نکردند فکر می‌کنند اگرکلمه فتنه بر زبان جاری سازند برخی دوستان ویاران شان ناراحت می‌شود و حاضر نیستند بگویند فتنه‌ای در سال ۸۸ رخ داد و متاسفانه در این کشور مسئولیت دارند و خود را به عنوان خدمتگزار می‌دانند اما حاضر نیستند شفاف سازی کنند.

انتهای پیام/ح

برخی مسئولین در خصوص فتنه شفاف سازی نمی کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.