تجمع بزرگ تبیینی و بصیرتی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ساعت 9 و 30 دقیقه 9 دیماه با حضور گسترده مردم در مقابل حسینیه ثارالله برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهدی صدفی ،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی عظیم و دشمن شکن 9 دی، نقطه عطفی را در کارنامه انقلاب اسلامی رقم زدند.

وی خاطرنشان کرد: ستاد بزرگداشت 9 دی با رویکرد تبیینی و تحلیلی فتنه سال 88 و حماسه 9 دی در راستای تبیین عوامل بروز، ظهور و شکل دهنده فتنه 88 فعالیت می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: تجمع بزرگ تبینی و بصیرتی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ساعت 9 و 30 دقیقه 9 دیماه با حضور مسئولان و مردم در مقابل حسینیه ثارالله برگزار می شود و سخنران اصلی این مراسم آیت الله خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری خواهد بود.

وی افزود: چاپ بروشور، ویژه نامه و کتابچه یکی از برنامه های گرامیداشت 9 دی ماه در کرمان است که در این راستا کتابچه '22 گناه نابخشودنی اصحاب فتنه' چاپ و منتشر می شود.

وی به سایر برنامه های گرامیداشت روز 9 دی ماه اشاره و بیان کرد: برگزاری همایش های تبیینی و بصیرت افزایی، جلسات پرسش و پاسخ در مساجد و دانشگاه ها، برپایی نمایشگاه عکس، تولید نرم افزار و سی دی های جملات رهبری به صورت صوتی و تصویری و ساخت مستند و کلیپ از واقعه فتنه از جمله این برنامه ها است.

وی افزود: تشکیل میزگردهای بصیرتی، تولید و پخش برنامه های رسانه ای، انجام کارهای هنری در فضای مجازی، برگزاری مسابقات ورزشی، اجرای ویژه برنامه کودکان و نوجوانان، ایجاد کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها و راه اندازی کمپین 'فراموش نمی کنیم' از دیگر برنامه های گرامیداشت 9دیماه سال جاری در استان کرمان است.

صدفی عنوان کرد: ایجاد غرفه تریبون آزاد در سطح شهر کرمان یکی دیگر از برنامه های گرامیداشت 9 دیماه سال جاری در کرمان است.

وی خاطرنشان کرد: برای نخستین مرتبه سرود ویژه 9 دی نیز در سال جاری در استان کرمان اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه فتنه 88 شروع غائله ای بود که می رفت نظام را از بین ببرد گفت: مردم هوشیار و آگاه ایران که دشمن و ترفندهای آن را به خوبی می شناسند در 9 دی به صحنه آمدند و به گونه ای اقدام کردند که رهبری فرمودند که این حرکت، حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است.

9دی ماه سالروز حماسه ماندگار ملت ایران برای خنثی کردن فتنه 88 و روز میثاق امت با ولایت است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: تجمع ، حماسه 9 دی ، فتنه 88 ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار