سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری امور استان‌ها ؛

برگزاری نشست تخصصی خاطره‌نگاری در حوزه ادبیات پایداری

نشست تخصصی خاطره‌نگاری در حوزه ادبیات پایداری در حوزه هنری استان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمد قاسمی‌پور مدیر دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری امور استان‌ها با علام این خبر گفت: این نشست به منظور مرور فعالیت‌های انجام شده استان‌های سمنان و هرمزگان در زمینه ادبیات پایداری و برگزاری کارگاه‌های تخصصی تبیین و تدوین آثار تاریخ شفاهی خواهد بود که با حضور اساتید مطرح این حوزه برگزار می‌شود.

قاسمی‌پور مدت برگزاری این نشست را 3 روز اعلام کرد و افزود:در این نشست 3 روزه از حضور مرتضی سرهنگی، حجت الاسلام فخر زاده، ساسان ناطق و جواد کامور بخشایش بهره خواهیم برد.

مدیر دفتر پایداری اموراستان‌ها ارتقاء دانش فنی در حوزه خاطره‌نگاری را از مهم ترین اهداف این نشست عنوان کرد و اظهار داشت : علاوه بر مباحثی که طی این 3 روز به آن پرداخته خواهد شد به عملکرد استان‌ها و بیان نقاط ضعف و قوت درمسیر فعالیت‌های پیش رو نیزپرداخته خواهد شد.

وی بیان داشت : ترکیب اساتید حاضر در این نشست به شکلی برنامه‌ریزی شده تا محققان و نویسندگان با دیدگاه‌های مختلف و نظرات متنوع آشنا شده و از آن‌ها برای فعالیت خود در زمینه خاطره‌نگاری بهره‌ببرند.

نشست تخصصی خاطره‌نگاری از شنبه 9 دی‌ماه آغاز و تا دوشنبه 11 دی‌ماه ادامه خواهد داشت که دربرنامه روز دوشنبه محققان و نویسندگان از موزه عبرت، موزه صلح و باغ موزه قصر دیدن خواهند کرد.


انتهای پیام / ذ

برگزاری نشست تخصصی خاطره‌نگاری در حوزه ادبیات پایداری در 3 روز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.