سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی:

دانشگاهیان فرماندهان جنگ نرم هستند/نقش برجسته دانشگاهیان در حماسه ۹ دی

حجت الاسلام معتمدی گفت: نقش دانشگاهیان اعم از اساتید و دانشجویان که فرماندهان جنگ نرم هستند، حساس است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید وحید معتمدی نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی  گفت: 9 دی ماه به تعبیر مقام معظم رهبری از ایام ا... و روزهای به خصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در این روز دست قدرت خدا دیده شد و نصرت الهی به یاری مردم آمد تا مردم بصیر وآگاه کشورمان با قدم های خودشان و با تکیه بر فرهنگ اصیل اسلامی، تشیع و ایرانی یک قائله فتنه سخت و پیچیده را که جمهوری اسلامی دچار آن شده بود، ختم کنند.

وی در ادامه ضمن تبریک گرامیداشت روز 9 دی به دانشگاهیان، افزود: دانشگاهیان در سال 88 نقش بسزایی داشتند و این قشر نخبه، فرهیخته و تاثیرگذار در جامعه هرچه بیشتر و بهتر بصیرت خود را به نمایش بگذارد جامعه بیناتر و آگاه تر خواهد شد و در این ایام که سالگرد 9 دی ماه است نقش دانشگاهیان اعم از اساتید و دانشجویان که فرماندهان جنگ نرم هستند، حساس است.

بازخوانی حماسه 9 دی چندین نکته را تبیین می کند

نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: بازخوانی حماسه 9 دی چندین نکته را تبیین می کند و نکته اول این است که همه عزیزان از این حادثه، فتنه هشت ماهه و به دنبال آن حادثه عظیم 9 دی ماه با دیده عبرت نگاه کنند، زیرا دیده عبرت به این حادثه باعث می شود انسان در حوادث بعدی چشم بینا و بصیر داشته باشد، حتما عزیزان مطالعه داشته باشند و از طریق متون، کتب، اساتید و نخبگان و تاثیرگذارانی که درمتن حادثه 88 بودند کسب اطلاعات نمایند تا این واقعه به صورت کامل، مورد فهم و دقت قرار بگیرد واز این حادثه عبرت بگیریم.

وی افزود: بعد از اینکه افراد خودشان در این زمینه مطالعه کردند برای دیگران نیز موضوع 9 دی ماه را در قالب سخنرانی، کارگاه های بصیرت افزایی و قالب های هنری روشن و تبیین کنند تا دیگران هم از دید بلند و نگاه نافذ مطلعان بهره مند شوند.

حجت الاسلام والمسلمین معتمدی اظهار کرد: حقیقتا خداوند متعال، روح مطهر سیدالشهدا و جان های پاک مردم ایران که عاشقان کشور، سیدالشهدا و عاشورا بودند حادثه 9 دی ماه را خلق کرد و این حادثه در تاریخ انقلاب ماندگار شد که ان شاا... باعث عبرت برای شیفتگان، دلدادگان و طرفداران انقلاب شود و کسانی که فتنه کردند و در آینده در نظر دارند فتنه کنند نیز با یادآوری این حادثه درس عبرت بگیرند و بدانند این مردم بیدارند، خداوند پشتیبان این مردم است و روح مطهر سیدالشهدا نگهبان مملکت اسلامی است.

وی در پایان گفت: ستون اصلی که باعث شد این حادثه از یک تهدید بزرگ به فرصت تبدیل کرد و آن ستون اصلی حرکت عظیم 9 دی ماه ولایت فقیه بود که به تعبیر امام خمینی(ره) پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به ممکت شما آسیبی نرسد و مردم این پشتیبانی را به خوبی نشان دادند و ان شاا... این پشتیبانی از این به بعد در رفتار، گفتار و کردار و دید همه مردم به خصوص دانشگاهیان تجلی پیدا کند .

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۹ دی ۱۳۹۶
توجه به نقش معیشتی مردم و خواسته های آنان بسیار مهم است اگه به این موارد توجه کنن دیگر کسی اعتراض نمیکنه