سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نهم دی برگ زرینی در تاریخ پر از حماسه ایران

در آستانه هشتمین سالگرد حماسه نهم دی‌ماه، فرمانده انتظامی استان کرمان به این مناسبت، پیامی صادر کرد.

‍‍ به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ، متن این پیام به شرح زیر است:

 نهم دی ماه سال ٨٨ به عنوان برگ زرینی در تاریخ پر از حماسه کشور ایران پیام ولایت مداری ملت را به جهانیان فریاد زد و مردم با حضور پرشکوه و یکپارچه در راهپیمایی آن روز عظیم نشان دادند که توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی نخواهند توانست حرکت آنها را در ادامه راه شهدا و امام شهیدان لحظه ای و یا متوقف کند.

٩ دی یادآور تجدید پیمان ملت با ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت است و این خود حاصل بصیرت و آگاهی ملت ایران است که برگرفته از فرهنگ عاشوراست که جهانیان را تسلیم اراده خود کرد و خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین ملت را همراه با انفعال و عقب نشینی از مواضع نادرستشان به ارمغان آورد.

نهم دیماه سال ١٣٨٨ یوم الله دیگری در تاریخ حماسه های ماندگاراست که جهانیان شاهد عمق پیوند ولایت و مردم بصیر و انقلابی ایران برای خاموش کردن فتنه های داخلی و توطئه های خارجی بودند.

مردم در ٩ دی ماه سال ٨٨ در یک حضور به یادماندنی خواسته و اعتقادات خود را یکبار دیگر بیان کردند و از یک امتحان بسیار دشوار سربلندانه بیرون آمدند اما باید دانست که دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشت و باید با بصیرت و درک حوادث و اتفاقات و حضوری مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری، راه را همچون گذشته گم نکنیم تا کشتی نجات ملت ها را با گذر از طوفان ها و موج های خطرناک به ناخدای اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم بسپاریم.

  به همین منظور در سالگرد حماسه ماندگار ٩دی بار دیگر بیعت خود را با پیر مرادمان تجدید کرده و همگان را به وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه دعوت می‌نماییم.

سرتیپ دوم پاسدار رضا بنی اسدی فر

فرمانده انتظامی استان کرمان

انتهای پیام/ب

پیام فرمانده انتظامی استان کرمان به مناسبت 9 دی ماه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.