سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بکارگیری ظرفیت مشاوران کارآفرینی برای افزایش روند اشتغالزایی در استان اردبیل

ظرفیت مشاوران کارآفرینی برای تسهیل در روند اشتغالزایی در استان اردبیل به کار گرفته می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال استان اردبیل با اشاره به ظرفیت‌های موجود در مشاوران اقتصادی و کارآفرینی در سرعت بخشیدن به سرمایه‌گذاری اظهار کرد: لازم است ظرفیت مشاوران کارآفرینی برای تسهیل در روند اشتغالزایی در استان اردبیل به کار گرفته شود.

وی گفت: کوتاه شدن زمان سرمایه‌گذاری می‌تواند در جذب سرمایه‌گذاری‌های بزرگتر در استان بسیار مفید و موثر باشد و مدیران دستگاه‌های دولتی باید به این مساله توجه داشته باشند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: لازم است بانک‌ها در این زمینه همکاری‌های لازم را با دستگاه‌های دولتی و سرمایه‌گذاران داشته باشند تا بتوانیم در آینده نزدیک به نقطه مطلوب برسیم.

بهنام‌جو گفت: رصد روند سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی سرمایه‌گذاران باید به صورت جدی پیگیری شود تا اگر مشکلی در این حوزه وجود داشت سریعا مرتفع شود.

وی اضافه کرد: لازم است سقفی برای تسهیلات پرداخت شده در طرح‌های اشتغال فراگیر در نظر گرفته نشود تا بتوانیم در حوزه‌هایی که برای ایجاد اشتغال نیازمند سرانه بیشتری هستند فعالیت موثر داشته باشیم.

 

انتهای پیام/ع

کوتاه شدن زمان سرمایه‌گذاری  در جذب سرمایه‌گذاری‌های بزرگتر موثر است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.