جذب سرمایه‌گذار افزایش رونق اقتصادی و کاهش معضل بیکاری را به دنبال دارد و دارای ظرفیت‌های حیاتی و تاثیرگذار برای جذب سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان محصولات صنعتی و فعالان اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل دیروز در دیدار با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی نمین در اردبیل اظهار داشت: فعالیت‌های انجام گرفته توسط مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی نمین برای پیشرفت آن منطقه موفقیت‌آمیز بوده و امیدواریم این جدیت ادامه یافته و توفیقات بیشتری نصیب منطقه و استان شود.

وی با اشاره به پیشرفت‌های قابل قبول در منطقه ویژه اقتصادی نمین گفت: به طور حتم این پیشرفت‌ها بالتبع رشد اقتصادی و اشتغال‌زایی در منطقه را به دنبال می‌آورد که این موضوع برای ما حائز اهمیت بسیار است و تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم در این زمینه شاهد خروجی‌های قابل قبولی باشیم.

عاملی حمایت‌های خود در راستای جذب سرمایه‌گذار در منطقه را در راستای افزایش رونق اقتصادی و کاهش معضل بیکاری اعلام کرده و افزود: منطقه ویژه اقتصادی نمین دارای ظرفیت‌های حیاتی و تاثیرگذار برای جذب سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان محصولات صنعتی و فعالان اقتصادی است.

 

انتهای پیام/ع

جذب سرمایه‌گذار افزایش رونق اقتصادی و کاهش معضل بیکاری را به دنبال دارد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.